AnonymBruker Skrevet 28. juli #21 Del Skrevet 28. juli "tørste gutter"??? Anonymkode: e13c6...4be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #22 Del Skrevet 28. juli On 7/19/2024 at 2:13 PM, queenbii said: Møter bare gutter uten sosiale antenner og som bare vil en ting. Hva faen skjer med verden? Hvor ble ekte kjærlighet av? Da jeg var ung så måtte man investere i folk, ta seg tiden til å bli kjent med folk, og nå, som datingappene har kommet, så med en gang folk ikke får viljen sin så skal de videre til nestemann! 🙂 I tillegg, så skal man ha det fineste, beste og flotteste, så blir man sur fordi at man ikke får den fineste, flotteste og beste. Anonymkode: d91e9...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #23 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva slags sanger? Sånn autotune-ræl man må være hørselsskada for å tolke som noe annet enn enerverende støy? Jeg har aldri hørt det, men hører kun på "ekte" musikk med skikkelige musikere. Anonymkode: fe686...646 Sånn engelskspråklig musikk som er populær og som ungdom gjerne stjeler utrykk fra. Jeg hører på/utøver mest klassisk musikk og norsk visesang selv, men følger litt med på "ka ungdommen lika". Anonymkode: 92bbc...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #24 Del Skrevet 29. juli Hvis du tiltrekker deg feil type menn så se på hvilke signaler du sender ut. Alle menn er ikke som du beskriver. Er du tydelig både overfor deg selv og omverdenen på hva du faktisk ønsker deg? Om du er det så er det enklere å sortere bort de som ikke er av den typen. Men da må du være bevisst, og se etter annet enn bare utseendet feks. Og selv oppføre deg like seriøst som det du ser etter. Anonymkode: 3c141...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå