Gå til innhold

Robotstøvsuger, anbefalinger?

Hildamaria

Anbefalte innlegg

Hei! 

Må kjøpe ny robotstøvsuger, kan noen anbefale meg en god en som ikke koster skjorta? 

Vil helst ha en som også vasker, men god støvsuging er viktigst hvis jeg må velge. Ønsker at den tar støv, sand, kattehår og alt mulig annet, og at den tar HELE gulvet, ikke bare vilkårlig frem og tilbake. Vi har to etasjer på ca 70 kvm, men den må ikke ta begge på en dag, så kan godt lade i mellom. 

Og IKKE masse mikkmakk som jeg ikke skjønner bæra av, så enkel som mulig takk😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fornøyd med min Roborock S7! Det har kommet en ny modell nå da. Vi har ikke automatisk tømmestasjon - det er mye dyrere og tar mye plass, og jeg har aldri savnet det.

Anonymkode: 49b23...153

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har roborock s7. Utrolig fornøyd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

roborock, som vasker og har automatisk tømmestasjon. Husker ikke modell men er vel et par år gammel. VI savnet heller ikke automatisk tømmestasjon, før vi hadde det selv, gud så deilig :ler: 

Anonymkode: 061ee...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roborock er bra. Q-serien er ganske mye billigere enn S, men gjør en meget godkjent rengjøringsjobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

Jeg endte opp med en xiamo s10+ som selgeren på power anbefalte. Den var nedsatt til 3500. Men har bare én kost og kun én sånn feiedings på ene sida. Har ikke prøvd den ennå fordi jeg får ikke starta den i appen🙈 Kjenner at jeg ikke akkurat er storfornøyd med kjøpet, og har bytterett, så jeg tar fortsatt i mot tips😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den skal visstnok være god på mopping, siden den har to roterende mopper. Er deres roborocker gode på mopping, tar de flekker?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får opp masse reklame for neatswor, noen som kjenner til det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hildamaria skrev (1 time siden):

Får opp masse reklame for neatswor, noen som kjenner til det?

Dette lurer jeg også på. Den ene modellen deres er lav nok til å gå under sofaen min, noe som er helt genialt. Men jeg leser bare om Roborock hver gang noen spør om robotstøvsugeranbefalinger her inne. Så jeg lurer også på om noen har erfaring med Neatsvor.

Anonymkode: f831b...8e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Hildamaria said:

Takk for svar:)

Jeg endte opp med en xiamo s10+ som selgeren på power anbefalte. Den var nedsatt til 3500. Men har bare én kost og kun én sånn feiedings på ene sida. Har ikke prøvd den ennå fordi jeg får ikke starta den i appen🙈 Kjenner at jeg ikke akkurat er storfornøyd med kjøpet, og har bytterett, så jeg tar fortsatt i mot tips😊

Xiaomi S10? Maxgaming selger den til 2500

https://www.maxgaming.no/no/robotstovsuger/robot-vacuum-s10-eu-robotstovsuger-hvit?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt

image.thumb.png.3f0461319da13057388a48ef93432b35.png

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Roborock s5 max, elsker den! Men skulle jeg kjøpt nå hadde det blitt den som vibrerer for den vasker bedre (min er mange år gammel). 

Anonymkode: 756dc...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Roborock q-revo. Støvsuger godt og vasker godt (til å være en robot). Har roterende mopper.

Anonymkode: d9d47...89f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tips! Hvordan er robotstøvsugerene dere har i forhold til hvor enkle de er å betjene? Jeg trenger ikke ørtenhundre funksjoner, bare at den er lett å slå på! Og vasker/støvsuger hele gulvet.

Har prøvd robotstøvsugeren xiamo s10+ litt nå. Ikke spesiellt imponert, appen er altfor komplisert for meg! Jeg synes ikke den tar godt i kanter og kroker heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Hildamaria said:

Har prøvd robotstøvsugeren xiamo s10+ litt nå. Ikke spesiellt imponert, appen er altfor komplisert for meg! Jeg synes ikke den tar godt i kanter og kroker heller. 

Du mener Xiaomi, ikke sant? 
Hvordan er den komplisert? Du setter deg ned en halvtime og konfigurerer, og etter det trykker du på én knapp for å rengjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gode er sånne roboter i hjørnene? 

Anonymkode: 7f159...c6a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett er det litt rusk igjen. Det er ikke en erstatter for vanlig støvsuger, det er et supplement. 
Og er det stort sett støvfritt på gulvet er det ikke mye i hjørnene. 

Endret av newman01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
newman01 skrev (På 20.7.2024 den 7.44):

Roborock er bra. Q-serien er ganske mye billigere enn S, men gjør en meget godkjent rengjøringsjobb

Vet du hvorfor q- serien er billigere, eller hva som evt er dårligere med den serien?

Ser på en roborock q5pro med tømmestasjon nå, den koster 4000, noen som kjenner til den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Q har ikke vibrerende mopp. Den har heller ikke kamera med AI så den kjenner igjen leker og andre ting på gulvet. Funksjoner jeg ikke gidder å bruke mange tusenlapper ekstra på. 
Q støvsuger og vasker ok. Men gulvet må ryddes først 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg dytter litt på denne tråden siden jeg lurer veldig på det samme som trådstarter. 

Samboer pusher på at vi skal kjøpe roborock Q Revo, men jeg nøler med den, vil liksom ikke kaste vekk penger på å kjøpe noe dårlig fordi det er billigere. 

Føler jeg har gjort det for mange ganger i mitt liv😅 Kjøpt noe litt billigere som har endt opp med å egentlig være dyrere fordi det var for dårlig og ikke verdt det. 

Erfaringer?

Anonymkode: 39af7...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også roborock, den med tømmestasjon. Kjempefornøyd! Jeg var heldig og fikk den på tilbud sist black friday:P Er vel kommet ny modell så kanskje disse andre, med eller uten tømmestasjon, går ned i pris? Følg med på prisjakt og sett på prisvarsel:)

Anonymkode: 235f6...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...