AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #1 Skrevet 19. juli 2024 Hun er en god del år eldre enn treåringen vår, men kommer på besøk for å leke med ham. Akkurat det er helt greit og veldig koselig, men problemet er at det har blitt mindre og mindre leking, og mye mer henging på oss voksne og babyen vår. Hun tar seg til rette med lekene til treåringen, men svarer ham ikke når han prater med henne, hun vil heller leke med lekene hans alene. Hun tar seg også til rette med babyen, skal mate og kose med ham hele tiden. Hun gjør jo egentlig ikke noe galt, men hun tar seg veldig til rette og inkluderer ikke treåringen lenger. Samtidig kan man jo ikke forvente at de leker særlig godt sammen, siden hun er såpass mye eldre. Jeg vil så gjerne være raus, men i det siste har jeg følt at vi (og babyen) må underholde henne mye mer enn jeg ønsker. Det faller ikke helt naturlig for meg. Hun gjør jo ikke noe galt og har ingen problemer med å ta beskjeder, så hittil har jeg latt henne styre seg. Egentlig får jeg dårlig samvittighet over min egen reaksjon, selv om jeg ikke har uttrykt noe utad. Har ingen grunn til å tro at hun er her fordi hun ikke har det bra hjemme, så det vil jeg bare understreke før noen spekulerer i det. Da hadde jeg nok hatt langt større tålmodighet. Vil bare drøfte dette litt, hva hadde dere syntes om en sånn situasjon? Hadde det vært helt greit for dere, eller hadde dere tenkt innerst inne at det var ganske travelt? Anonymkode: 8fc1a...1cf
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #2 Skrevet 19. juli 2024 It takes a village to raise a child. Jeg tenker at hun sikkert har en grunn til å oppsøke dere. Kanskje er det problemer hjemme selv om det ikke er noe du kan se utenfra? Eller kanskje liker hun bare å være der. Hun er åpenbart ikke en plage og da hadde jeg latt henne være på besøk. Om hun er hos dere bare fordi det er fint så er det hyggelig, men om hun er hos dere fordi hun sliter hjemme så ville jeg vært glad for å kunne være en trygg nabofamilie. Anonymkode: e3953...7bc
AprilLudgate Skrevet 19. juli 2024 #3 Skrevet 19. juli 2024 (endret) Hun tar seg tilrette fordi: 1. Du har lagt opp til det ved å være raus 2. Hun trives hos dere Hvor gammel er hun? Skolestarter? Går utfra dette dabber av av seg selv. Og så kan jo du la være å underholde, og heller henvise til at hun og treåring kan gjøre X eller Y. Babyen sier ifra om h* n blir overstimulert Endret 19. juli 2024 av AprilLudgate 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #4 Skrevet 19. juli 2024 Hu er sikkert veldig intresert i babyen og slutter å komme når den ikke er Line liten og søt lengere, var samme Ulla selv 😂🙈 ingenting i veien med hjemmet bare sykt gla i babyer og pene voksene damer drømte om å bli som dem Anonymkode: 6398a...2d1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå