Gå til innhold

Mistet mye fylde under øynene. Fillers?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har tidligere hatt mye fylde under øynene, slik at man får sånne puter/smilerynker der, men ser nå at de er nesten helt borte. Savner å smile skikkelig med øynene. Er det alderen? Går det an å bruke fillers her og blir det fint?

Anonymkode: dbac3...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har tidligere hatt mye fylde under øynene, slik at man får sånne puter/smilerynker der, men ser nå at de er nesten helt borte. Savner å smile skikkelig med øynene. Er det alderen? Går det an å bruke fillers her og blir det fint?

Fillers flytter på seg og siger ned.  Ikke gjør det. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Djungelvrål skrev (2 minutter siden):

Fillers flytter på seg og siger ned.  Ikke gjør det. 

Uff ja det vil jeg ikke! Er det noe å gjøre noe med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Uff ja det vil jeg ikke! Er det noe å gjøre noe med?

Godta at du blir eldre og endrer utseende?

Anonymkode: c61bf...719

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fillers under øyne er det inngrepet som det er mest feil med og mest klager på. Skal du fylle på der så må du til en kirurg som gjør fettransplantasjon, og du må mest trolig også fjerne overskuddshud.

Anonymkode: 808a3...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde oppsøkt medisinsk hudpleie klinikk og snakket med de.

Anonymkode: 401c9...941

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har kombinasjonen veldig blålilla ringer under øynene, får lett poser, har søkk og har begynnende tørre linjer under øynene.  Er et mareritt og syns jeg ser konstant trett ut, veldig vanskelig å legge concealer pent også og har enda ikke klart å fargekorrigere.     Har tenkt på filler men tørr ikke pga. alle de mulige komplikasjonene. 

Anonymkode: fbf58...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sjekk ut sunekos 😊

Anonymkode: a786b...146

Det skulle jeg til å si også!

Anonymkode: b62a4...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sjekk ut sunekos 😊

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det skulle jeg til å si også!

Anonymkode: b62a4...8b1

De som setter sunekos sier selv at hvis søkket er stort nok så må filler også til, sunekos er ikke nok i seg selv. 

Anonymkode: 95bc4...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser meg lei på alt ! Kjenner meg igjen i det og smile. Syntes det var så digg å være i 20-åra.!! Hvor gamle er dere andre og du TS ? 

Anonymkode: 0456b...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ser meg lei på alt ! Kjenner meg igjen i det og smile. Syntes det var så digg å være i 20-åra.!! Hvor gamle er dere andre og du TS ? 

Anonymkode: 0456b...a68

Er bare 35, men føler jeg ser ut som jeg er 45. Jeg antar at noen ting må man bare lære seg å leve med.. Skal sjekke ut sunekos da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er bare 35, men føler jeg ser ut som jeg er 45. Jeg antar at noen ting må man bare lære seg å leve med.. Skal sjekke ut sunekos da.

Har vurdert kirurgi under øynene men nedetiden er lang og det er dyrt, samt at man må ta ut ferie om man ikke får sykemelding.   Ikke garantert bra resultat heller. 

Anonymkode: fbf58...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 18.58):

De som setter sunekos sier selv at hvis søkket er stort nok så må filler også til, sunekos er ikke nok i seg selv. 

Anonymkode: 95bc4...238

Er søkket stort nok så er ikke fillers anbefalt, det vil migrere. Sunekos kan uansett gjøre det hule inntrykket under øynene bedre, men man må være forberedt på at man kan måtte trenge mange behandlinger. Jeg er på nr 4 nå, kvalifiserte ikke for fillers pga overnevnte. Det har blitt mye bedre, men jeg blir nok ikke kvitt det. Det blir bare seende mer normalt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For å korrigere problemet må du vite hva det skyldes. «Søkk» kan være så mangt.
Mange mister volum i midtansiktet med alderen. Dette volumet er viktig for å støtte opp nedre øyelokk/fettputene under øyet og mindre volum kan gi et dratt utseende. Filler satt i midtansiktet kan absolutt erstatte dette volumtapet. Filler migrerer nødvendigvis ikke, men må settes i riktig sjikt (dypt i dette tilfellet) og i riktig mengde.

Hvis problemet er dype tear troughs kan dette også behandles med filler, som da settes mer overflatisk i tåregropen. Dette området er mye mer følsomt for migrasjon og klumpete resultat siden filleren legges overflatisk under veldig tynn hud.

Har man hudoverskudd eller utbulende fettputer på nedre øyelokk er kirurgi ofte beste alternativ.

Anbefaler å spandere en konsultasjon hos plastikkirurg/estetisk sykepleier med mye erfaring som kan analysere problemet for deg for å finne beste løsning:)

Anonymkode: 00ac3...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...