Gå til innhold

Kongen befaler 2024

Eleaelea

Anbefalte innlegg

yamask skrev (33 minutter siden):

Tara-Lina er fantastisk. Syns ho er dritmorsom og har fulgt ho i mange år. Håper dette blir et skikkelig gjennombrudd for henne så vi kan se henne i flere programmer. 

Ja Tara Lina er et funn. Ble oppmerksom på henne for noen år siden jeg og, og det er så kjekt å se mer av henne. Glimrende dame, rett og slett. Antar du hører Desken brenner sånn for å spore av litt? Hun er fin og skarp 👌

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yamask skrev (46 minutter siden):

Hvorfor kan du ikke bare finne ut hva de heter før du skriver istedenfor å lage slike navn? 

Jeg var for lat til å ducke det. Kan ta selvkritikk på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (33 minutter siden):

Ja Tara Lina er et funn. Ble oppmerksom på henne for noen år siden jeg og, og det er så kjekt å se mer av henne. Glimrende dame, rett og slett. Antar du hører Desken brenner sånn for å spore av litt? Hun er fin og skarp 👌

Ikke hørt, men takk for tips! Nå har jeg noe å høre på i bilen i morgen tidlig :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabelais skrev (32 minutter siden):

Jeg var for lat til å ducke det. Kan ta selvkritikk på den.

Haha ble bare så stress å skjønne hvem du mente, særlig friskusen som jeg antar er Erik 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (Akkurat nå):

Ikke hørt, men takk for tips! Nå har jeg noe å høre på i bilen i morgen tidlig :D

Enjoy. Amalie er også veldig god på parodiene og sangene sine. Kan være ganske mørk hun og, men på en mer ufarlig måte 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det har vært kjedelig så langt. Synes ikke de som er med er så gøye egentlig. Så litt skuffet. Har egentlig likt Else, men synes ikke det er noe gøy med sex vitser. Føler det er en billig ting mange komikere tyr til for å være morsomme. Synes også det med at alle skal hylle aksel hennie hele tiden også er kjedelig.  Håper det tar seg opp i de neste episodene. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shower harvey skrev (38 minutter siden):

Synes det har vært kjedelig så langt. Synes ikke de som er med er så gøye egentlig. Så litt skuffet. Har egentlig likt Else, men synes ikke det er noe gøy med sex vitser. Føler det er en billig ting mange komikere tyr til for å være morsomme. Synes også det med at alle skal hylle aksel hennie hele tiden også er kjedelig.  Håper det tar seg opp i de neste episodene. 

Er så skuffa over henne. Har alltid hatt sansen, men nå er det jo bare nakenhet og platte sex-hentydninger det går i… huff! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig episode sist. Også litt mett av Else nå. Liker henne, men jeg trenger ikke se henne hele tiden. Sexpratet er uinteressant og lite morsomt, men unnskylder henne litt med tanke på at hun må vel gå tom for interessanne samtaleemner nå etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (På 22.9.2024 den 9.10):

Syns årets cast er overraskende bra, kanskje med unntak av Else. Det var så ubehagelig da hun kledde av seg. Hun har gjort det flere ganger før, så nå holder det egentlig. Ikke morsomt.

Klarer ikke å finne noe som helst morsomt med den dama. Alt er bare plumt - all hennes humor er basert på hennes egen utilstrekkelighet enten det er kropp, seksualitet, manglende kontroll over matinntak eller familieforhold. Ingen observasjoner utover seg selv. Og hun fremstår som temmelig dum. Og så skal hun vitse om det også. I en slik setting er jo litt av konseptet at folk skal bli litt flaue over egne prestasjoner. Hun lever av det til daglig, så da har hun lite å tape og da blir det totalt umorsomt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...