Sol79 Skrevet 22. september #21 Del Skrevet 22. september Syns årets cast er overraskende bra, kanskje med unntak av Else. Det var så ubehagelig da hun kledde av seg. Hun har gjort det flere ganger før, så nå holder det egentlig. Ikke morsomt. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 22. september #22 Del Skrevet 22. september Yellow Eye skrev (22 timer siden): Litt irriterende at de har fjernet sesong 1-5 av Britisk taskmaster fra MAX/Discovery+.. så nå er det bare sesong 6-17 Tror du finner det meste på YouTube 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 22. september #23 Del Skrevet 22. september Veldig bra første episode, men jeg syntes ikke det var morsomt når Else kledde av seg, det er bare ikke min humor. Resten var veldig bra. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22. september #24 Del Skrevet 22. september Morsom episode og at noen kler av seg klarer jeg ikke se er så ubehagelig . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 24. september #25 Del Skrevet 24. september (endret) Ble egentlig litt skuffet, jeg, men håper det tar seg opp. Bjarte Tjøstheim er bra, han gleder jeg meg til å se utover. Tara Lina kan også gjøre det bra. Erik Solbakken er bare litt mye.... Han forsøker så altfor hardt å være morsom og det kler han rett og slett ikke. Jeg ble også småflau over den "vedtatte sannheten" at Aksel Hennie liksom er superstjernen som alle ser opp til og er starstrucked av. Hvis Else skal fortsette å kommentere på alt Aksel gjør på den måten så gidder jeg rett og slett ikke å se på mer. Endret 24. september av Angelheart2 Liten typo.... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 24. september #26 Del Skrevet 24. september Angelheart2 skrev (1 time siden): Ble egentlig litt skuffet, jeg, men håper det tar seg opp. Bjarte Tjøstheim er bra, han gleder jeg meg til å se utover. Tara Lina kan også gjøre det bra. Erik Solheim er bare litt mye.... Han forsøker så altfor hardt å være morsom og det kler han rett og slett ikke. Jeg ble også småflau over den "vedtatte sannheten" at Aksel Hennie liksom er superstjernen som alle ser opp til og er starstrucked av. Hvis Else skal fortsette å kommentere på alt Aksel gjør på den måten så gidder jeg rett og slett ikke å se på mer. Det er jo bare å la være å se på. Ellers hadde det virkelig gjort seg med Erik Solheim i dette programmet. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 24. september #27 Del Skrevet 24. september Lite tips, det er laget KB podcast. Olli med gjest. "Kongen befaler - the podcast". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 24. september #28 Del Skrevet 24. september Aksel er jo by far den dølleste som har deltatt i det programmet, så den heltedyrkingen er rar. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 26. september #29 Del Skrevet 26. september Skuffet ikke 2.episode heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 26. september #30 Del Skrevet 26. september Lawyam skrev (7 timer siden): Skuffet ikke 2.episode heller. Den klatringa til Aksel🤣 Og siste oppgave var fantastisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stuebordet Skrevet 26. september #31 Del Skrevet 26. september Aksel er forferdelig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 27. september #32 Del Skrevet 27. september Han er for meg et frisk pust. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 27. september #33 Del Skrevet 27. september Episode 2 var helt ok. Sesong 18 av den britiske har også vært helt ok til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 27. september #34 Del Skrevet 27. september Else føler jeg er med som et slags discovery-alibi. Hverken fugl eller fisk. Tara Lina synes jeg er et funn! 🤩 (Jeg håpet i det lengste at det var hun som skulle inn i Nytt på nytt etter Pernille.. Men tror karrieren hennes har det bedre uten... Elsker Tara Lina! ) Bjarte er jo fabelaktig som en slags gøyal versjon av Ludvik 🤩🙂 Nå må jo Aksel bli en slags ugle-gate hvor man forventer at det blir klatring når det skal filmes fra 2 etg Erik er en allrounder, som jeg tror blir å gjøre det enten/eller. Han blir litt sånn hyssingtype for meg. Vekker hverken veldig begeistring eller harme 🙂 refill skrev (På 24.9.2024 den 9.30): Lite tips, det er laget KB podcast. Olli med gjest. "Kongen befaler - the podcast". Ooh! Tusen takk for tips! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rabelais Skrevet 28. september #35 Del Skrevet 28. september Har ikke noen sterke meninger om Hennie verken ene eller andre retningen men dæsken for en klovn. Jeg kjente hårene reise seg da han kom inn der. Hadde lett skremt vettet av John Gacy. Rogalendingen og hun import-Anne Kathen er morsomme. Koss er Koss. Eneste som lugger for meg er han friskusen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 1. oktober #36 Del Skrevet 1. oktober Rabelais skrev (På 28.9.2024 den 2.07): Har ikke noen sterke meninger om Hennie verken ene eller andre retningen men dæsken for en klovn. Jeg kjente hårene reise seg da han kom inn der. Hadde lett skremt vettet av John Gacy. Rogalendingen og hun import-Anne Kathen er morsomme. Koss er Koss. Eneste som lugger for meg er han friskusen. Programlederen fra Eurovison Song Contest 2010, aka «friskusen»! Men ja, han rangeres kanskje nederst i dette selskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 3. oktober #37 Del Skrevet 3. oktober Rabelais skrev (På 28.9.2024 den 2.07): Har ikke noen sterke meninger om Hennie verken ene eller andre retningen men dæsken for en klovn. Jeg kjente hårene reise seg da han kom inn der. Hadde lett skremt vettet av John Gacy. Rogalendingen og hun import-Anne Kathen er morsomme. Koss er Koss. Eneste som lugger for meg er han friskusen. Hvorfor kan du ikke bare finne ut hva de heter før du skriver istedenfor å lage slike navn? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 3. oktober #38 Del Skrevet 3. oktober Jeg har ikke sett på Kongen Befaler på mange år (men er blodfan av britiske versjonen), men ser nå de to første episodene av denne sesongen og er positivt overraska. Eneste er at jeg er litt lei av sånn nakenhumor som Else ofte tyr til, men herregud, det overlever man fint. Men syns ikke hun fortjente de 5 poenga. Tara-Lina er fantastisk. Syns ho er dritmorsom og har fulgt ho i mange år. Håper dette blir et skikkelig gjennombrudd for henne så vi kan se henne i flere programmer. Liker resten av gjengen også. Har alltid likt Erik og Bjarte, og skjønner ikke helt kritikken Erik får her. Kjenner ikke noe særlig til Axel, men han tok ridetimer på stallen jeg hadde hest på for noen år siden, og da jeg sto å ordna med hesten min kom han bort å sa at hesten min var veldig fin. Så bare pga det kommer jeg aldri til å mislike Axel haha. Så enkel er jeg da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 3. oktober #39 Del Skrevet 3. oktober Nå ble jeg redd for at Else skulle kle av seg igjen når hun «ville bruke sin egen sexualitet for å forsvare seg» 😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 3. oktober #40 Del Skrevet 3. oktober Tara Lina 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå