Gå til innhold

Kongen befaler 2024

Eleaelea

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det alltid 3 mannlige å 2 kvinnelige deltagere?

Hvorfor aldri 3 kvinner å to menn?

Gleder meg forresten til å se Else Koss Furuseth og bjarte kjøstheim. 

Tara shahin vet jeg ikke hvem er.. mulig jeg blir overrasket.

Mulig Axel Henning og Erik solbakken overrasker å.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror Bjarte blir artig, gleder meg til ny sesong! 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor alltid en litt fjollete dame? Men gleder meg til sesongen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en sesong med tre kvinner. Live, Henriette og Martha. Episodene har gått i reprise denne uka.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (På 19.7.2024 den 8.49):

Hvorfor er det alltid 3 mannlige å 2 kvinnelige deltagere?

Hvorfor aldri 3 kvinner å to menn?

Gleder meg forresten til å se Else Koss Furuseth og bjarte kjøstheim. 

Tara shahin vet jeg ikke hvem er.. mulig jeg blir overrasket.

Mulig Axel Henning og Erik solbakken overrasker å.

Axel Henning??? Mener du Aksel Hennie?

Bjarte Tjøstheim, ikke kjøstheim! 😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Da var vi i gang 👌

Jeg har tydeligvis blitt gammel siden sist, for:

Spoiler

Else. MÅ du kle av deg..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (24 minutter siden):

Da var vi i gang 👌

Vis skjult innhold

Else. MÅ du kle av deg..

Da er jeg blitt gammel også...

Ille når man er kommet til det punktet at man gjør hva som helst for å fremstå morsom. Og når man er kommet til det stadiet at all oppmerksomhet tror man er god oppmerksomhet. 

Hvorfor er flere av de kvinnelige, norske komikerene så ekstreme i både grov og vulgær munnbruk og har behov for å ja, nettopp som EKF her viser? Når tid ble blotting humor?

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (På 19.9.2024 den 9.28):

Da var vi i gang 👌

Skjul innhold

Else. MÅ du kle av deg..

Jeg lo 🤷‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har tidkigere sagt at den norske versjonen er langt mer grenseløs enn i andre land, altså at de får lov å ta mye mer risiko og gjøre mer «hva de vil», HMS i 2.rekke. Det fikk vi jaggu sett i denne episoden. 😂 TaraLina er fantastisk 🤣 Kongen befaler beviser til gangs hva god casting har å si. Og Bjarte og den pæra…🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Axel da han klatret oppetter veggen så lekende lett...

Flott gjeng. Imponert over Tara og Bjarte er jo morsom bare ved å være.

Else; jeg vet ikke. En ting å være naken, men stakkar Atle som måtte 'ta henne bakfra' og kanskje se rett inni herligheten. Slikt kan føles litt for 'intimt' for noen. Hvor skal man se liksom..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (25 minutter siden):

Og Axel da han klatret oppetter veggen så lekende lett...

Flott gjeng. Imponert over Tara og Bjarte er jo morsom bare ved å være.

Else; jeg vet ikke. En ting å være naken, men stakkar Atle som måtte 'ta henne bakfra' og kanskje se rett inni herligheten. Slikt kan føles litt for 'intimt' for noen. Hvor skal man se liksom..

Da rekkverket og treet tok fyr😂Og Ollie står der med vannslangen. Og Tara først med geværet, og så de bålet. Og kommentaren på scenen om at hun nesten greide det TVNorge har prøvd i 10 år uten å lykkes🤣 Nei, hvis dette fortsetter har de faktisk greid å toppe en sesong 10, det er godt gjort.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (3 minutter siden):

Da rekkverket og treet tok fyr😂Og Ollie står der med vannslangen. Og Tara først med geværet, og så de bålet. Og kommentaren på scenen om at hun nesten greide det TVNorge har prøvd i 10 år uten å lykkes🤣 Nei, hvis dette fortsetter har de faktisk greid å toppe en sesong 10, det er godt gjort.

Ja, enig. Er skikkelig fornøyd med castingen denne gangen. Dette må jo bli beste sesong ever.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Istapp skrev (På 19.9.2024 den 9.59):

Da er jeg blitt gammel også...

Ille når man er kommet til det punktet at man gjør hva som helst for å fremstå morsom. Og når man er kommet til det stadiet at all oppmerksomhet tror man er god oppmerksomhet. 

Hvorfor er flere av de kvinnelige, norske komikerene så ekstreme i både grov og vulgær munnbruk og har behov for å ja, nettopp som EKF her viser? Når tid ble blotting humor?

Forstår ikke dette behovet hennes for å kle av seg.

Hadde hun gjort det hvis hun hadde vært tynn/ slank?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (16 timer siden):

De har tidkigere sagt at den norske versjonen er langt mer grenseløs enn i andre land, altså at de får lov å ta mye mer risiko og gjøre mer «hva de vil», HMS i 2.rekke. Det fikk vi jaggu sett i denne episoden. 😂 TaraLina er fantastisk 🤣 Kongen befaler beviser til gangs hva god casting har å si. Og Bjarte og den pæra…🤣

Ja jeg har sett på youtube at mange er overasket over den norske versjonen som er ganske grenseløs mtp hva deltakerne har tilgang på 😅

Synes forøvrig det er en god cast Jeg og. Bjarte hadde alene vært grunn nok til å se på for min del, og Tara Lina digger jeg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (3 timer siden):

Ja jeg har sett på youtube at mange er overasket over den norske versjonen som er ganske grenseløs mtp hva deltakerne har tilgang på 😅

Synes forøvrig det er en god cast Jeg og. Bjarte hadde alene vært grunn nok til å se på for min del, og Tara Lina digger jeg. 

Den ene jule-versjonen, da Solveig Kloppen lekte pyroman, herregud, det var et tv-øyeblikk av de sjeldne🤣Jeg har sjelden ledd så hardt😂 

Det er jo litt artig at den norske versjonen er den mest grenseløse liksom, vi som tror vi nordmenn er så ordentlige. 
Jeg trodde faktisk ikke det var mulig å toppe et par tidligere caster, men joda, det ser de ut til å ha greid😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 1-5 var veldig bra

Sesong 9 synes jeg var god

Sesong 7-8 synes jeg var ok

Sesong 6 synes jeg var dårlig

Første episode av sesong 10 var ok

Men det er ingenting som slår den originale Britiske versjonen. 

Litt irriterende at de har fjernet sesong 1-5 av Britisk taskmaster fra MAX/Discovery+.. så nå er det bare sesong 6-17

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...