AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #1 Del Skrevet 19. juli 2024 Hvilket tivoli/ fornøyelsespark er best i Skandinavia? Hva vil du anbefale? Liseberg er jo bra, men ekstremt mye folk om sommeren. Er tivoli i København litt samme greia på sommeren? Hvordan er rides’ene i Tivoli KBH vs Liseberg? Andre anbefalinger? Anonymkode: 2fd32...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #2 Del Skrevet 19. juli 2024 I Scandinavia er det Liseberg som har de beste berg-og-dal-banene. Du må dra litt lenger for å finne noe bedre, henholdsvis Storbritannia, Tyskland, og Polen. Anonymkode: 50b33...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #3 Del Skrevet 19. juli 2024 Djurs sommerland har mange bra Berg og dalbaner. Anonymkode: 91fce...ddc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #4 Del Skrevet 20. juli 2024 Ridesene i Tivoli er ganske tamme sammenlignet med andre parker, men kjempefin park/område og definitivt verdt et besøk i seg selv, men vet ikke om jeg ville anbefalt det til noen som ønsker mest mulig fart og spenning. Var der i fellesferien i fjor, og det var ganske tålelig kø-messig. Anonymkode: 7e81d...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VoodooChild Skrevet 20. juli 2024 #5 Del Skrevet 20. juli 2024 Hvis man drar for Berg-og Dalbaner sin skyld, så er ikke Tivoli stedet. De har kun en som er noenlunde ok. For liten park rett og slett, må nok nedover i Europa for å få de største opplevelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 20. juli 2024 #6 Del Skrevet 20. juli 2024 Tivoliet i Køben er helt klart den koseligste parken, men jeg syns Liseberg har de beste karusellene og berg- og dalbanene i Skandinavia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 20. juli 2024 #7 Del Skrevet 20. juli 2024 Queen19 skrev (10 timer siden): Tivoliet i Køben er helt klart den koseligste parken, men jeg syns Liseberg har de beste karusellene og berg- og dalbanene i Skandinavia. Gröna Lund i Stockholm har vel og flere spektakulære berg og dalbaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #8 Del Skrevet 20. juli 2024 Legoland. Anonymkode: 9d0ab...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #9 Del Skrevet 20. juli 2024 Har vært i de fleste. Jeg liker Djurs sommerland best. Utrolig veldrevet, god plass, rent, flotte spisesteder og doene var skinnende rene. Anonymkode: 3eb65...171 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joyful Skrevet 20. juli 2024 #10 Del Skrevet 20. juli 2024 Liseberg uten tvil 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #11 Del Skrevet 20. juli 2024 Ville rangert dem sånn av de jeg har vært i Liseberg Tivoli Gröna Lund Bakken Tusenfryd Hunderfossen Anonymkode: 731c2...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå