AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #1 Del Skrevet 19. juli 2024 Nå har jeg fått en overdose av feriebilder.Ja,det er ikke ferie i mine øyne,I løpet av 3 uker har et medlem av familien lagt ut rundt 100 bilder på FB av hva h*n og resten av familien har gjort, "ferien" har bestått av bare arbeid,med påfølgende skryt av hvor flinke de er.Og bilder av barn er ikke greit på face,når de ikke er sladdet.Vi er flere som blir tagget og "må" kommentere bildene.Men nok er nok, skyt meg gjerne,men jeg er lei.. Anonymkode: 98a51...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 19. juli 2024 #2 Del Skrevet 19. juli 2024 Tagger kan fjernes og en kan også fjerne muligheten til å tagge deg. Ville lagt personen på begrenset på vennelisten, for en periode i det minste om det plaget meg, så jeg slapp å få det i feeden 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #3 Del Skrevet 19. juli 2024 1 er for mye. Anonymkode: db9de...106 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #4 Del Skrevet 19. juli 2024 Har også et familiemedlem som spammer oss ned på snapchat. Det har vært mellom 20-40 bilder og små videosnutter hver dag i to uker nå. Helt vilt! Og uinteressant. Anonymkode: 98545...eb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bunny_94 Skrevet 19. juli 2024 #5 Del Skrevet 19. juli 2024 Hvorfor blir du tagget? er du med på bildene? det er faktisk lov å be de fjerne innhold som inkluderer deg hvis du ikke har gitt samtykke. Man er heller aldri nødt å kommentere. Bare slutt å bry deg og ignorer vedkommende.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #6 Del Skrevet 19. juli 2024 Man må ikke kommentere nei. At voksne mennesker ikke klarer å scrolle forbi det de ikke liker , familie eller ei, er helt uforståelig. Anonymkode: 43c95...7ac 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #7 Del Skrevet 19. juli 2024 Har noen på FB som la ut 60 bilder HVER DAG av ferien sin (tog gjennom Europa), inkludert mange bilder av barn og laaaang tekst. Absolutt i overkant… Anonymkode: 43ea3...5be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #8 Del Skrevet 19. juli 2024 bunny_94 skrev (12 minutter siden): Hvorfor blir du tagget? er du med på bildene? det er faktisk lov å be de fjerne innhold som inkluderer deg hvis du ikke har gitt samtykke. Man er heller aldri nødt å kommentere. Bare slutt å bry deg og ignorer vedkommende.. TS:Nei,er ikke med på bildene,heldigvis.Har begrenset slik at bare noen få av mine venner ser vedkommendes bilder.ingen har vel interesse av å se hundrevis av ukjente menneskers feriebilder! Men ferien er snart slutt så da roer det seg med bildespam. Anonymkode: 98a51...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #9 Del Skrevet 19. juli 2024 Slutt å bry deg. Ordne opp i dine egne innstillinger på FB og la andre få gjøre som de vil. Hvorvidt barn skal vises på FB er også deres valg. Slutt å bry deg om hva andre gjør, så skal du se at du får et enklere liv :-) Anonymkode: 27a9c...d54 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #10 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Har også et familiemedlem som spammer oss ned på snapchat. Det har vært mellom 20-40 bilder og små videosnutter hver dag i to uker nå. Helt vilt! Og uinteressant. Anonymkode: 98545...eb8 Noen mennesker tror at alle er interessert i å få servert hver detalj og hverdagslivet til vedkommende..Nei,vi er ikke det! TS Anonymkode: 98a51...d3f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #11 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Slutt å bry deg. Ordne opp i dine egne innstillinger på FB og la andre få gjøre som de vil. Hvorvidt barn skal vises på FB er også deres valg. Slutt å bry deg om hva andre gjør, så skal du se at du får et enklere liv 🙂 Anonymkode: 27a9c...d54 Jau..Bryr meg vanligvis ikke så mye,men føler jeg har fått mer enn nok feriebilder.Slik er det hvert år.Og jeg har ordnet opp i innstillingene! TS. Anonymkode: 98a51...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #12 Del Skrevet 19. juli 2024 Det er så gøy med disse som legger ut både bilder og lange tekster om den fantastiske ferien de er på, om det så er snakk om å telte i naboens hage. Anonymkode: d358e...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #13 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå har jeg fått en overdose av feriebilder.Ja,det er ikke ferie i mine øyne,I løpet av 3 uker har et medlem av familien lagt ut rundt 100 bilder på FB av hva h*n og resten av familien har gjort, "ferien" har bestått av bare arbeid,med påfølgende skryt av hvor flinke de er.Og bilder av barn er ikke greit på face,når de ikke er sladdet.Vi er flere som blir tagget og "må" kommentere bildene.Men nok er nok, skyt meg gjerne,men jeg er lei.. Anonymkode: 98a51...d3f Du kan skru av at folk går tagge deg på FB. Har hatt dette av i ti år trur jeg. 😄 Plages ikke av bilder. Men når en veninne begynte å send meg sine feriebilder på chat så ble jeg lei. Anonymkode: e2d8e...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #14 Del Skrevet 19. juli 2024 Jeg kjenne noen som lager reisebrev. De tagger ingen men skriver tekst og viser hvor de har reist. De reiser gjerne til litt uvanlige steder. Og så skriver de på en måte som er intressant for alle, feks litt historie om stedene. Veldig koslig å lese selv om jeg ikke har hatt kontakt med vedkommede på 20 år. Anonymkode: e2d8e...a7e 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #15 Del Skrevet 19. juli 2024 Du kan fjerne muligheten for andre å tagge deg. Gjør det, og deretteer muter du denne personen i 30 dager. Problem løst. (Hvem er det som enda bruker face til sånt???) Anonymkode: f5be0...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #16 Del Skrevet 19. juli 2024 Jeg synes det er koselig å se hvor folk jeg kjenner reiser på ferie. Men tror det finnes mange som deg som blir sur og misunnelig når andre har det gøy, derfor tør jeg ikke legge ut så mye. Når det gjelder å vise ansiktet til barn er jeg enig, hvis det ikke er en lukket liten følgerskare. Man må også tenke på lagring og bruk av de bildene hos meta, men vet ikke hvor redd man skal være for alt. Livet er kort og man vil jo gjerne dele fine øyeblikk. Anonymkode: a73be...d85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #17 Del Skrevet 19. juli 2024 Jeg synes det er koselig å se på feriebilder jeg, da 😄 Ser ikke gjennom bildene til de som legger om jeg ikke kjenner dem så godt. Men ellers synes jeg det er trivelig☺️ Ender ofte med inspirasjon og nye ferietips! 😄 Mellom alt det negative og tragiske som legges ut og deles er det fint å se ren glede og fornøyelse innimellom også 🥰 Anonymkode: 92363...953 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #18 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er koselig å se på feriebilder jeg, da 😄 Ser ikke gjennom bildene til de som legger om jeg ikke kjenner dem så godt. Men ellers synes jeg det er trivelig☺️ Ender ofte med inspirasjon og nye ferietips! 😄 Mellom alt det negative og tragiske som legges ut og deles er det fint å se ren glede og fornøyelse innimellom også 🥰 Anonymkode: 92363...953 Enig❤️ Anonymkode: 47417...1c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #19 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes det er koselig å se hvor folk jeg kjenner reiser på ferie. Men tror det finnes mange som deg som blir sur og misunnelig når andre har det gøy, derfor tør jeg ikke legge ut så mye. Når det gjelder å vise ansiktet til barn er jeg enig, hvis det ikke er en lukket liten følgerskare. Man må også tenke på lagring og bruk av de bildene hos meta, men vet ikke hvor redd man skal være for alt. Livet er kort og man vil jo gjerne dele fine øyeblikk. Anonymkode: a73be...d85 Ts: Jeg er hverken sur eller misunnelig ,jeg er bare oversett av bilder av folk som jobber hele ferien og legger ut bilder av hvor flinke de er.De reiser ikke på sydenferie,norgesferie eller eksotiske ferier,nei de er på samme sted hele tiden og dokumenterer ALT hva de gjør.Det er lite interessant,men når det er nær familie så er det ikke så lett å blokkere de.. Anonymkode: 98a51...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #20 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts: Jeg er hverken sur eller misunnelig ,jeg er bare oversett av bilder av folk som jobber hele ferien og legger ut bilder av hvor flinke de er.De reiser ikke på sydenferie,norgesferie eller eksotiske ferier,nei de er på samme sted hele tiden og dokumenterer ALT hva de gjør.Det er lite interessant,men når det er nær familie så er det ikke så lett å blokkere de.. Anonymkode: 98a51...d3f *overmett av bilder.Ts. Anonymkode: 98a51...d3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå