AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #1 Del Skrevet 19. juli 2024 Ønsker et nytt forhold, men føles som det er ingen der. Flere som har det sånn? Noen som har følt det sånn men likevel møtt en? Anonymkode: 67eae...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 19. juli 2024 #2 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ønsker et nytt forhold, men føles som det er ingen der. Flere som har det sånn? Noen som har følt det sånn men likevel møtt en? Anonymkode: 67eae...9f8 Tipper alle single føler det sånn til tider….😉 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 19. juli 2024 #3 Del Skrevet 19. juli 2024 Korrekt tror alle single føler det samme😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #4 Del Skrevet 19. juli 2024 Jeg har aldri lett etter et forhold i hele mitt liv. Trives med meg selv og livet mitt og så har jeg bare dumpet borti forhold på veien likevel. Anonymkode: e684e...540 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #5 Del Skrevet 19. juli 2024 Jepp! Men fant han til slutt! 🥰 Anonymkode: 23b44...2e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #6 Del Skrevet 19. juli 2024 Sånn har det vel alltid vært. Heldigvis "snublet" jeg over en dame som må være en "one in a miillion". Føler meg veldig heldig. Eneste kjipe er at man har ikke så mye griseflaks flere ganger, så jeg kan bare drite i å sende inn lotto-kupong. 🤷 Anonymkode: 9a555...194 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #7 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ønsker et nytt forhold, men føles som det er ingen der. Flere som har det sånn? Noen som har følt det sånn men likevel møtt en? Anonymkode: 67eae...9f8 De fleste single føler det slik. Det er helt normalt. Anonymkode: 96418...523 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. juli 2024 #8 Del Skrevet 19. juli 2024 Jeg tror jeg aldri aktivt har lett etter en kjæreste. De har bare dukket opp på veien, og så har man bare blitt sammen, liksom. Men nå var jeg aktiv på kjærestefronten i noe som føles som "en annen tidsalder" nærmest, om man skal sammenligne med og tolke alle de rare "forholdene" folk beskriver at de har i dag her på KG. "Være ekslusive" og "prater sammen" eller "holdt på i ett år men er ikke kjærester ennå" eller "har sex nesten hver dag i sju måneder men han er usikker på forhold ennå" og sånt tull. Fatter ikke at folk orker. Enten vil han ha deg som kjæreste eller så vil han det ikke. Sånt vet man rimelig raskt som regel. Lev livet som vanlig, gå ut og vær sosial. Før eller siden dukker det opp en som kan være den rette. Men ikke alle er det. Det må man bare ta som en del av livet, og gå videre. Det er ikke verdens undergang. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UpNorthSerenity Skrevet 19. juli 2024 #9 Del Skrevet 19. juli 2024 Ja, det er som nåla i høystakken. Heldigvis passer vi ikke med de fleste. Kan hende jeg ikke finner han jeg ønsker å bli gammel med. Har sluttet å lete. Og har det bra. Fyll livet ditt med gode folk du har det bra med. Kolleger, venner og bekjente. Bruk tid på barna dine om du har. Fyll opp med god energi i hode og kropp. Lær noe nytt. Vær litt tullete. Lev litt. Fyll på med det som gir deg glede. Ro. Fred. Natur. Fysisk aktivitet. Kjøp en womanizer. Bruk den. Vær mere sosial. Slett datingapper. Ikke let. Bare ha det godt alene. Sørg for det. Kanskje det dukker opp en bra mann. Eller ikke. Uansett har du det bra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. juli 2024 #10 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ønsker et nytt forhold, men føles som det er ingen der. Flere som har det sånn? Noen som har følt det sånn men likevel møtt en? Anonymkode: 67eae...9f8 Det kan skje når du minst aner det. Du må bare være åpen og mottakelig for at det kan skje. Det hjelper å ha det gøy 👏👏👏. Plutselig så finner du en. Lykke til 🤞. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 19. juli 2024 #11 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ønsker et nytt forhold, men føles som det er ingen der. Flere som har det sånn? Noen som har følt det sånn men likevel møtt en? Anonymkode: 67eae...9f8 Aner ikke om du er kvinne eller mann. Vet ikke alder heller, men hvis du er kvinne bosatt i eller i nærheten av Romerike som kunne tenke deg en rolig, snill og omsorgsfull kjæreste på 51… vel, du kan ta kontakt😉. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 19. juli 2024 #12 Del Skrevet 19. juli 2024 Dame 53, singel i 3 år. Trives ikke. Har gitt opp dating. Overrasket over hvor mange menn på min alder som fortsatt har barn i grunnskolen. Og hvor mange som har elendig boevne. Virker som jeg kun duger å ha sex med. Mangler ikke på tilbud om uforpliktende sex, men det er ikke det jeg søker. Hører ofte at jeg ser yngre ut enn jeg er, men ja, jeg har noen kilo mer enn ønskelig. Ikke feit, men lubben. Virker som disse kiloene plager mannfolka mer enn meg. Jeg ønsker en mann som er normalt oppegående, har jobb og bolig. Ja, jeg klarer meg i hverdagen, men savner en å være to med. Prate med, sitte i sofaen med, gjøre ting sammen med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #13 Del Skrevet 19. juli 2024 Tusen takk for alle svar. Hjelper på håpløsheten jeg føler. Svarere gjør det mer normalt, og gir meg håp på at det kan snu en dag. ts Anonymkode: 67eae...9f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #14 Del Skrevet 20. juli 2024 Noen som har tips til hvir jeg kan møte noen? Lett i over ett år på datingapp. ts Anonymkode: 67eae...9f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå