Ax8 Skrevet 19. juli 2024 #1 Del Skrevet 19. juli 2024 (endret) Hei! Jeg har hatt et mislykket forsøk med dobbeldonasjon i DK. Det har vært en laaang prosess, og i min naivitet håpte jeg at det ville lykkes på første forsøk. Testen ble først positiv, men nå er den ikke det lenger:/ Som overskriften viser lurer jeg på om det er andre som har prøvd dette og i tilfelle hvor mange forsøk dere trengte? Endret 25. juli 2024 av Ax8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #2 Del Skrevet 29. juli 2024 Gravid på tredje forsøk Anonymkode: b3841...ea2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ax8 Skrevet 30. juli 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Gravid på tredje forsøk Anonymkode: b3841...ea2 Hei! Takk for svar:) Kan jeg spørre om graviditeten er pågående eller om den f.eks har resultert i baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ppp1 Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Hvordan har det gått med deg? Jeg er i prosess med dobbeldonasjon nå. Akkurat funnet eggdonor som skal starte behandling neste uke. Spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå