AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #1 Skrevet 18. juli 2024 Jeg jente 26 er ilag med en mann på 44. Vi har vært ilag i over ett år og jeg flyttet nettopp inn hos han. Han er veldig snill og hyggelig og seksuelt har det bare vært topp. Den siste tiden har han endret seg litt når vi har sex, han kan plutselig kalle meg for hore, ludder og det som verre er når vi har sex. Jeg ble paff først, sa jeg ikke likte det men da ble han sint. Han mener han kan kalle meg for det han vil da han anser meg som horeongen sin!! Er veldig gla i han så er litt rådløs her på hva jeg bør gjøre/si? Anonymkode: f1f38...f86 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #3 Skrevet 18. juli 2024 Kjærester, ja. Hehe. Dere har nok forskjellige syn på dette forholdet. Anonymkode: eca2f...c61
Mardina Skrevet 18. juli 2024 #4 Skrevet 18. juli 2024 Ikke det at jeg nødvendigvis tror på denne historien, men om den skulle være sann, så hadde jeg bedt fyren om å kutte ut å kalle meg sånne ting 😊 Få deg en ryggrad og sett foten ned!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #6 Skrevet 19. juli 2024 Spørsmålet i en slik situasjon bør vel være hvorfor du synes dette er greit? Har man så dårlig ett selvbilde at man ikke er sikker på om slik behandling er grei eller ikke så bør man faktisk være singel så andre mennesker ikke utnytter deg. Anonymkode: 525f2...0f4
Gjest ZarahSweet Skrevet 19. juli 2024 #7 Skrevet 19. juli 2024 Om dette ikke er troll så flytter du ut asap da dette er starten på et forhold dominert av overgrep, misbruk og kuing av deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå