Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften forteller, men jeg må ha folks meninger her. Det er fordi vi har vært samboere lenge og jeg er veldig glad i han. 

sak: han har i lengre tid, de fangene han har kost seg med noen øl, oppsøkt damer på nett. Det er damer han ikke kjenner, men samtalene dreier seg om « vil du bli kjent», « jeg vil sleike deg» osv. han sender bilder av utstyret sitt ( skjønner ikke hvorfor, den er ikke då mye å skryte av) , og han mottar bilder. 

jeg fant ut av dette da jeg fikk et tips fra ei venninne som hadde hørt rykter. Jeg ble sint, og sa at jeg ville sjekke mobilen. Det fikk jeg etter mye nøling. Ble utrolig lei meg og føler meg sveket. Så nå har jeg ikke pratet med han på flere dager, og i kveld tok jeg han fatt og sa at : enten legger du igjen mobilen hvis du skal kose deg med øl. Eller så er det slutt. 
han sa jeg var kontrollerende og gikk.

- Er jeg kontrollerende?

- er dette ok oppførsel, ville dere funnet dere i dette?

Anonymkode: 8f3ed...dc9

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uakseptabel oppførsel av han. 

Anonymkode: 78863...a55

• Liker 14
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Du er kontrollerende, men du er passe naiv. Hadde aldri tilgitt noe sånt.

Anonymkode: ce2fa...dcc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som overskriften forteller, men jeg må ha folks meninger her. Det er fordi vi har vært samboere lenge og jeg er veldig glad i han. 

sak: han har i lengre tid, de fangene han har kost seg med noen øl, oppsøkt damer på nett. Det er damer han ikke kjenner, men samtalene dreier seg om « vil du bli kjent», « jeg vil sleike deg» osv. han sender bilder av utstyret sitt ( skjønner ikke hvorfor, den er ikke då mye å skryte av) , og han mottar bilder. 

jeg fant ut av dette da jeg fikk et tips fra ei venninne som hadde hørt rykter. Jeg ble sint, og sa at jeg ville sjekke mobilen. Det fikk jeg etter mye nøling. Ble utrolig lei meg og føler meg sveket. Så nå har jeg ikke pratet med han på flere dager, og i kveld tok jeg han fatt og sa at : enten legger du igjen mobilen hvis du skal kose deg med øl. Eller så er det slutt. 
han sa jeg var kontrollerende og gikk.

- Er jeg kontrollerende?

- er dette ok oppførsel, ville dere funnet dere i dette?

Og anser dere dette som utroskap? Ts

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er kontrollerende, men du er passe naiv. Hadde aldri tilgitt noe sånt.

Oj mente selvsagt at du ikke er kontrollerende.

• Liker 7
Skrevet

Ja

• Liker 11
  • Nyttig 11
Skrevet

Nei, du er ikke kontrollerende og nei, dette er IKKE akseptabel oppførsel! 

Sånn jeg ser det gir du han kun 2 valg; avslutt kontakt med andre damer (både edru og når han er påvirket av alkohol) og be han velge mellom deg eller disse andre damene han har kontakt med. Han kan ikke få i pose og sekk 🙄 Det er ikke sånn et godt forhold skal være 😊 

Ta en alvorsprat med han når han er edru 😊 Tar han deg ikke seriøst, så bør du virkelig vurdere forholdet 🤔

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Oj mente selvsagt at du ikke er kontrollerende.

Er ikke det å legge igjen mobilen sin et «offer» som ikke koster han noe? Jeg har ingen mulighet til å snoke på den, jeg vil bare at han skal la være, men samtidig er dette en dyp skrape i lakken . Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hva hjelper det å legge fra seg mobilen? Finnes jo pc og iPad hvor han kan styre og holde på, om han vil fortsette utroskapen så finner han en måte å gjøre det på, med eller uten mobil. 

Anonymkode: ad4e9...986

• Liker 9
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Han er jo en regelrett taper. Hvorfor ultimatum? Bare gå. 

Anonymkode: 7c996...1b2

• Liker 27
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er ikke det å legge igjen mobilen sin et «offer» som ikke koster han noe? Jeg har ingen mulighet til å snoke på den, jeg vil bare at han skal la være, men samtidig er dette en dyp skrape i lakken . Ts

Du er naiv kjære deg, tilgir du han for dette så kommer han til å miste enda mer respekt for deg og fortsette samme dritten, bare at han kommer til å skjule det bedre.

• Liker 5
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Utroskap

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

En ting er hva dette er ift deg.

Men hva synes du selv om å ha en samboer som oppfører seg sånn overfor andre damer? Høres ut som det kommer ganske uoppfordret, siden ryktene går.

Anonymkode: f51c5...bbf

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hans reaksjon på å bli avslørt viser at han er en som manipulerer deg (ved å påstå at du er kontrollerende når det er han som har vært utro), og at han er en mann du absolutt ikke kan stole på i fremtiden.

Han fortjener ikke et ultimatum, og reaksjonen hans viser deg at han er en du ikke kan stole på.

Han drikker for å flykte inn i sexkontakt med andre damer. Dobbeltaper.

Han hadde ikke fått noe ultimatum fra meg...

Anonymkode: 9444e...29c

• Liker 7
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg vil sleike deg"? For en sjarmerende type. Kan ikke være mange oppegående damer som reagerer positivt på en sånn kommentar.  Er han 20? Æsj, dump taperen

Anonymkode: c46be...ec0

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Fy f*%#n for en kjip fyr. 
Aldri om jeg hadde fortsatt å være kjæresten til han fulle grisen der. 

Hvorfor vurderer du i det hele tatt å fortsette? 
Alle rundt deg kommer til å vurdere deg som årets mest naive.

Anonymkode: 1b3f2...97c

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

han sender bilder av utstyret sitt ( skjønner ikke hvorfor, den er ikke då mye å skryte av) 

Ok troll

Anonymkode: 388ce...ce1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en fyr som holdt på på lignende vis, og selvsagt er det utroskap og så er det så vanvittig FLAUT. Jeg skammet meg så fælt at jeg nesten ikke klarte å gå ut. 

Min eks holdt på mest med damer han kjente da, naboen, mor til barnets venn, kollega osv. 

Når han ikke engang selv skjønner problemet, så er det ingenting å bygge videre på!

Anonymkode: 50bf8...45f

• Liker 7
Skrevet

Tok han med mobilen da?

AnonymBruker
Skrevet

Han kommer til å fortsette med dette, selv om han legger bort tlf. Det er slik han er. Det kommer en dag at en kvinne vil møte han. 

Anonymkode: 30ac4...9bd

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

jeg fant ut av dette da jeg fikk et tips fra ei venninne som hadde hørt rykter.

Kred til  venninna som ga beskjed. 

Når ryktene går er det mange som vet. Enten sender han bilder til damer han (og du?) kjenner eller så skryter han av det til kompiser. 

Dette er utroskap!

Er du sikker på at det er den mannen som sender dickpic og mottar tilsvarende bilder du er glad i? 

Hva vil du oppnå ved at han legger igjen mobilen?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...