AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #1 Del Skrevet 18. juli 2024 Jeg har en uke ferie fra 1-8 august. Egentlig hadde jeg tenkt at hjemmeferie er greit, men reisefeberen stiger. Trenger ikke reise bort hele uka, men noen dager hadde vært fint. Har et budsjett på maks 8.000 kr for tur. Noen tips til hvor jeg kan dra? Bor sentralt på østlandet, ca 30 min sørvest for Oslo, og har bil. Anonymkode: d6d06...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #2 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har en uke ferie fra 1-8 august. Egentlig hadde jeg tenkt at hjemmeferie er greit, men reisefeberen stiger. Trenger ikke reise bort hele uka, men noen dager hadde vært fint. Har et budsjett på maks 8.000 kr for tur. Noen tips til hvor jeg kan dra? Bor sentralt på østlandet, ca 30 min sørvest for Oslo, og har bil. Anonymkode: d6d06...3c9 Sjekk om du finner en flybillett til et billig sted? Polen, Baltikum etc. Lei en AirBnb. Anonymkode: a72d5...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #3 Del Skrevet 19. juli 2024 Se om du finner en restplass? Anonymkode: 05157...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #4 Del Skrevet 19. juli 2024 Skal 8k dekke mat og alt? Anonymkode: 9c202...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #5 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal 8k dekke mat og alt? Anonymkode: 9c202...2ce Ideelt sett; ja. Tror kanskje det mest realistiske er å booke tre-fire netter på hotell innenfor kjøreavstand hjemmefra, for ut fra de søkene jeg har gjort så langt ser det ut til flybilletter sprenger budsjettet. -TS Anonymkode: d6d06...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #6 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ideelt sett; ja. Tror kanskje det mest realistiske er å booke tre-fire netter på hotell innenfor kjøreavstand hjemmefra, for ut fra de søkene jeg har gjort så langt ser det ut til flybilletter sprenger budsjettet. -TS Anonymkode: d6d06...3c9 Sjekket fly til Riga? Anonymkode: 16531...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #7 Del Skrevet 19. juli 2024 Du kan finne billige restplasser, det blir ofte billigere enn å feriere i norge. Anonymkode: fc5ff...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå