AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #1 Skrevet 18. juli 2024 Jeg har slitt med angst siden ungdommen, av og på og hatt lange perioder og år uten plager. De siste 2 årene har vært beintøffe, da jeg har opplevd store voldsomme påkjenninger. Jeg har vært mye sykmeldt de siste to årene, og strevd med både helseangst og katastrofetanker. Det siste året har jeg ikke klart å reise noe sted, og følt mest på trygghet hjemme og i byen jeg bor i. i dag var jeg hos frisøren, og hun snakket om ferie, syden og spurte om jeg hadde vært/ skulle på reise. Kjente ubehag og skam, flauhet og hjertebank og bare: nei jo, vi har tatt noen småturer her og der. Blir bare enda mer tydelig hvor fanget jeg er av mitt eget tankesett. I løpet av en dag må jeg ofte sove på sofaen, er så sliten. føler meg nedstemt da jeg er så sliten av å kjenne på angst og uro, kjenner hele tiden på et eller annet symptom på sykdom, og er bekymret. Normalt å få det slik etter voldsomme hendelser? går til behandling Anonymkode: 4e38f...f96 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Skrevet 26. juli 2024 Heihei. Så syns at du har det sånn! Har du opplev noe dumt eller vondt, som du evt kan ha et skjult traume fra? Vil anbefale å prøve å fortsette å gjøre noe, selv om du er veldig sliten. Om du en dag føler på mye angst og uro, så gjør det motsatte av det angsten sier. Om du bare vil ligge under dyna, i sengen hjemme. Så drar du ut, går i byen, fester, finner på noe, besøker noen, eller noe sånt. Bryt mønsteret. Iallfall prøv! Heier på deg, Anonymkode: 04e48...dd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå