Gå til innhold

Om mannen/samboer inviterer noen innom...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og huset ser bomba ut, ville dere blitt sitr eller misslikt det?  Eller ikke brydd dere? Jeg mener at han hat ansvar for at der skal se sånn nogenlunde ut eller ta en opprydding om han vil ha venner eller familie på besøk. Jeg synes det er kjempe kjipt å ha folk i hus om det er rotete. 

Anonymkode: 184ae...2d5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg! Jeg hater å få uventet besøk hvis det er rotete i huset.  Da blir jeg rett og slett sur!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er ikke opptatt av å ha det striglet og pent om jeg får uventet besøk. Jeg bor her, så litt rot får man bare tåle 😄 Ingen som har klaget så langt 😄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi er ganske ryddige og barnløse så vårt bomba er stort sett veldig bra sett fra øynene til de fleste i omgangskretsen vår.

Jeg kan kjenne litt på småstress akkurat når jeg ser meg om og ser rusk på gulvet, smuler på bordet og legger merke til at klesvasken henger til tørk men jeg biter det i meg og husker at det er faktisk et hjem, de vi inviterer inn får tåle det eller skjerpe seg. 
Jeg har aldri tenkt negativt om venners hus uansett tilstand og tror de er like dan tilbake.

Anonymkode: 9ca68...d56

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor ser huset bombet ut? Hva mener du egentlig med det?

Vi har 3 unger og en hund, så man ser jo at det bor folk her. Men det ser ikke så gale ut at ikke folk kan komme på besøk.  Vi ønsker jo ikke å bo i rot og skitt, så vi holder det ok.

Anonymkode: 7ad67...79d

AnonymBruker
Skrevet

Holder det rent og ryddig-ish generelt. Ikke bare tilfelle det kommer gjester, men også fordi det er kjekkere å ha det normalt ryddig. Jeg har ikke støv på hjernen, men hadde blitt stressa om huset var bombet!

Anonymkode: ac6a5...3bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...