Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35 år og forelsket i en mann på 21. jeg er gift, har barn og livet mitt var stabilt og fint. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, jeg tenker på den andre mannen hele tiden og fantaserer mye om han. Hverken mannen min eller andre vet noe om dette, mannen jeg er forelsket i vet heller ingenting. Men vi jobber sammen. Jeg føler at alt dette er bare så feil… men følelsene begynner å ta overhånd. 

Anonymkode: 7cb13...e69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det ikke bare er begjær og lengsel på å få dekket behov du ikke får dekket hos din mann du føler på. Slev om forholdet ditt er stabilt og trygt, kan det ligge noe under overflaten som du kjenner du mangler, og som du finner hos denne 20 åringen. 

Anonymkode: 1ba69...792

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sikker på at det ikke bare er begjær og lengsel på å få dekket behov du ikke får dekket hos din mann du føler på. Slev om forholdet ditt er stabilt og trygt, kan det ligge noe under overflaten som du kjenner du mangler, og som du finner hos denne 20 åringen. 

Anonymkode: 1ba69...792

Ja det er godt mulig det er det, men det føles så feil. Jeg savner nok mer nærhet og intimitet. Vi har ikke hatt sex på flere måneder. Jeg er redd for at jeg har mistet følelsene mine for mannen min. jeg har mer lyst på han 20 åringen enn mannen min. Jeg bør nok gå fra han, men jeg er redd jeg angrer. Kan ikke akkurat satse på noe med en 20 åring når jeg er 35. Det hadde ikke blitt noe seriøst av det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det er godt mulig det er det, men det føles så feil. Jeg savner nok mer nærhet og intimitet. Vi har ikke hatt sex på flere måneder. Jeg er redd for at jeg har mistet følelsene mine for mannen min. jeg har mer lyst på han 20 åringen enn mannen min. Jeg bør nok gå fra han, men jeg er redd jeg angrer. Kan ikke akkurat satse på noe med en 20 åring når jeg er 35. Det hadde ikke blitt noe seriøst av det.

Gresset er ikke bestandig grønnere på den andre siden.

21 åringen kan sikkert gi deg god sex, og en ego boost. 

Tror du - helt ærlig - at 21 åringen er reelt interessert i et forhold med deg? Han synes sikkert at det er stas å ha sex med deg, men et ordentlig forhold er kanskje ikke så aktuelt? 

Tror du at han vil være bonus pappa, ta medansvar i hus og hjem, bidra økonomisk til AS Familien osv?

Hva gir mannen din deg? Mannen har vel noen gode egenskaper, siden du valgte å bli sammen med han, og få barn med han?

Prøv heller å få bedre kontakt med mannen din. Prøv å elske fram hans gode egenskaper. Evt dra han med på samlivskurs!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 35 år og forelsket i en mann på 21. jeg er gift, har barn og livet mitt var stabilt og fint. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, jeg tenker på den andre mannen hele tiden og fantaserer mye om han. Hverken mannen min eller andre vet noe om dette, mannen jeg er forelsket i vet heller ingenting. Men vi jobber sammen. Jeg føler at alt dette er bare så feil… men følelsene begynner å ta overhånd. 

Man kan ikke velge hvem man forelskelser seg i og anbefaler å holde avstand fra mannen du er forelska i, og la følelsene passere forbi uten å legge så mye i det.

Anonymkode: c237e...db5

• Liker 2
Skrevet

Uff, stakkars deg.

Jeg hadde nok blokkert denne kraftig, og heller satt litt på vent evalueringen av forholdet du er inne i. Dere bør nok jobbe litt med å få nærheten på plass, men lite mening i å gjøre det nå som hodet ditt er en annen plass. Kan du planlegge noe gøy med mannen din? Ikke noe stress, men noe dere begge liker å gjøre? 

AnonymBruker
Skrevet

Det går over. Og du må begynne å ha sex med mannen din, ikke rart du faller for kreti og pleti når parforholdet skranter.

Anonymkode: a2505...f78

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du mangler noe hjemme.

Anonymkode: 2f298...635

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ett tegn på at du har ett behov som ikke blir dekket. Når man blir tullete forelsket i en person, sånn over alle støvleskaft og det ikke egentlig gir mye mening, så er det fordi det er noe som ikke stemmer helt inni deg. 

Denne forelskelsen er kun ett symptom på ett underliggende problem. Det kan være noe stort som dårlig selvbilde, eller småting som mangel på spenning. 

Når du finner ut hva det er som mangler, og det er noe som mangler, så kan du og mannen din jobbe for å få det på plass. 

Jeg gikk fra en helt grei mann på grunn av en forelskelse. Men problemet var hele tiden meg så det ble jo ikke noe bedre av å gå.

Jeg angrer ikke altså, det var veldig mye i dynamikken på det forholdet som gjorde at jeg ikke fikk til å jobbe med disse problemene, fordi jeg gikk oppi ett konstant kaos, men likevel.. 

Dette er noe i deg. 

Anonymkode: 616a2...f22

• Liker 1
Skrevet

Ja barna og familien er sikkert glad for at du er forelsket i en gutt på 21. Lykke til.

Selvfølgelig blir man betatt med en mye yngre sexpartner. Ungt er attraktivt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forelskelse er bare begjær og hormoner. 

De gangene jeg har kjent på det i forhold har det vært fordi følelsene mine har vært død. Slo alltid opp når jeg kjente jeg seriøst vurderte sex med andre menn.

Men du er gift og har barn. Det kompliserer ting og innebærer store endringer for mange parter.

Så om du virkelig går inn i deg selv; elsker du mannen din? Hva skjedde mellom da dere var forelsket og hadde masse sex til nå? Still deg selv noen harde spørsmål og om det er mulig å jobbe for å finne tilbake til hverandre.

Om du kommer frem til at han ikke er bra for deg så kan du starte med å separere deg. Husk da at mannen fritt frem kan date og ha sex med andre damer. Føles det ok?

Anonymkode: ef3dc...8fb

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...