AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #1 Skrevet 18. juli 2024 Heisann jeg har en fetisj. Den går ut på fedme og at jeg spiser. Jeg veier nå 120 kg spiser mye. Andre her inne som har samme greia. Blir ekstremt kåt av det, men angrer noen ganger. Hva ville dere gjort? Anonymkode: c1ade...47b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #2 Skrevet 18. juli 2024 Mistenker at dette er skrevet av en mann som fetisjerer store damer. Finnes en del av dem. Om jeg tar feil (og godt mulig det, mye rart rundt omkring) så syns jeg bare synd på deg. Minner meg om en bekjent som fortalte at han ble kåt av å bruke narkotika. Anonymkode: 58468...09e 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #3 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): . Hva ville dere gjort? Anonymkode: c1ade...47b Du får seksuell tenning/tilfredsstillelse av å spise mye? Helt ærlig, en fetish som er skadelig for meg ville jeg ikke gitt etter for særlig ofte. Kanskje en gang i året eller så. Anonymkode: 16940...c95
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #4 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mistenker at dette er skrevet av en mann som fetisjerer store damer. Finnes en del av dem. Om jeg tar feil (og godt mulig det, mye rart rundt omkring) så syns jeg bare synd på deg. Minner meg om en bekjent som fortalte at han ble kåt av å bruke narkotika. Anonymkode: 58468...09e Hr. Detektiv Anonymkode: f9568...13e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå