Gå til innhold

Finger bak - lange negler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så han jeg er med ønsker å prøve finger bak.

Det er jeg helt ok med i utgangspunktet. Syns ikke det er rart eller ekkelt på noen måte, og vil gjerne være med å teste det. 

Men.. Jeg har lange negler, og er ganske glad i de. Ønsker derfor ikke å klippe de ned.. 

Tørr derfor ikke å gjøre det for vil ikke lage rifter / kutt oppi der.. 

Så er egentlig ute etter noen praktiske tips.

Skjønner at engangshansker er en mulighet, men det er ikke så sexy. 

Har tidligere hatt noen ¨hylser¨som i utgangspunkter var til fingring. Dette var relativt tjukk gummi som man tredde over fingrene og de kunne ha forskjellige mønster / riller. Men klarer ikke å finne disse noe sted.. 

Noen som har noen tips? Gjerne link hvis noen har. 

Anonymkode: 9f244...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Slike hylser har jeg hatt, og jeg ville vært litt skeptisk til å miste den oppi der. Hvis du ikke vil bruke hansker, så er det jo utrolig mye dildoer, og andre anale leketøy å få kjøpt. Kjæresten min har èn kortklipt negl😉

Anonymkode: 56af1...f16

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøp dildo, buttplug eller strapon. Eller bruk en av hans egne fingre.

Anonymkode: 7bc53...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Så han jeg er med ønsker å prøve finger bak.

Det er jeg helt ok med i utgangspunktet. Syns ikke det er rart eller ekkelt på noen måte, og vil gjerne være med å teste det. 

Men.. Jeg har lange negler, og er ganske glad i de. Ønsker derfor ikke å klippe de ned.. 

Tørr derfor ikke å gjøre det for vil ikke lage rifter / kutt oppi der.. 

Så er egentlig ute etter noen praktiske tips.

Skjønner at engangshansker er en mulighet, men det er ikke så sexy. 

Har tidligere hatt noen ¨hylser¨som i utgangspunkter var til fingring. Dette var relativt tjukk gummi som man tredde over fingrene og de kunne ha forskjellige mønster / riller. Men klarer ikke å finne disse noe sted.. 

Noen som har noen tips? Gjerne link hvis noen har. 

Anonymkode: 9f244...71f

Det går fint, vær litt forsiktig med å bøye fingrene opp, men bruk selve fingertuppen.

Kjæresten har lange negler, men fingrer meg bak. Hun har lært teknikken på ikke å klore eller rispe meg opp. Hun får faktisk bruke neglene med litt sånn løs risping over prostata. Hun gir meg heidundras orgasmer på denne måten. Hun kan sånn gi meg orgasme etter orgasme tett etterhverandre😅🤩

Anonymkode: 68257...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...