AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #1 Skrevet 18. juli 2024 Er det nok med et pent utseende? Hva gjør at dere finner ut at han vil jeg bli kjæreste med eller ha sex med? Anonymkode: 04ce1...9e6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #2 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det nok med et pent utseende? Hva gjør at dere finner ut at han vil jeg bli kjæreste med eller ha sex med? Anonymkode: 04ce1...9e6 Lyst på sex tar en stund. Jeg må bli litt godt kjent med personen før tanken om sex kommer i det hele tatt. Utseende alene har aldri ført til at jeg vil ha sex med noen. Det er først når flere ting klaffer. Som feks humor, personlighet som tiltaler meg og en udefinerbar x-faktor som gjør han spennende. Anonymkode: c205a...3b9 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #3 Skrevet 18. juli 2024 Humor, personlighet og fysisk tiltrekning Anonymkode: 508ef...834 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #4 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lyst på sex tar en stund. Jeg må bli litt godt kjent med personen før tanken om sex kommer i det hele tatt. Utseende alene har aldri ført til at jeg vil ha sex med noen. Det er først når flere ting klaffer. Som feks humor, personlighet som tiltaler meg og en udefinerbar x-faktor som gjør han spennende. Anonymkode: c205a...3b9 Og dette merker dere etter noen dater? Anonymkode: 04ce1...9e6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #5 Skrevet 18. juli 2024 Jeg kunne tenke meg en kjæreste, men synes det å finne han er forferdelig, å måtte møte mange før jeg evt møter en jeg vil gå videre med, så det blir til at jeg ikke gidder og ender opp evig singel. Tenker at da er jeg vel ikke så interessert i menn likevel hvis jeg ikke orker å gjøre jobben med å finne den rette eller henger dette sammen med graden av sexlyst. At andre kvinner føler at de må ha et sexliv med en mann, men det er ikke så viktig for meg? Anonymkode: 04ce1...9e6 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #6 Skrevet 18. juli 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva gjør at dere finner ut at han vil jeg ha sex med? Anonymkode: 04ce1...9e6 Anonymkode: 50a89...d10 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #7 Skrevet 18. juli 2024 Trivsel, følelse av velvære og at det er godt og trygt å være sammen med ham, og at jeg simpelthen får lyst på sex med ham. Menn jeg har tent på og hatt forhold til har hatt veldig ulikt utseende. Noen var relativt pene, men et par stk var vel ikke særlig heldig med utseende. Det var likevel velvære, trygghet og tenning. Anonymkode: ebc4f...bf0 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #8 Skrevet 18. juli 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Er det nok med et pent utseende? Hva gjør at dere finner ut at han vil jeg bli kjæreste med eller ha sex med? Anonymkode: 04ce1...9e6 Kan nok like mange forskjellige typer utseender, men må være hyggelig, litt arti, felles interesser og anstendig klesstil (då meinar eg reine klær som passer til kroppen, rørleggersprekk og slikt er turnoff for min del) Anonymkode: a055f...2fc
Mardina Skrevet 18. juli 2024 #9 Skrevet 18. juli 2024 Jeg må bli godt kjent med en fyr, før jeg er komfortabel med å vise meg naken og evt. har sex. Jeg er svært lite glad i kroppen min og viser meg heller ikke for hvem som helst 😊 Jeg går heller ikke til sengs (og har sex) med gud og hvermannsen.... Så viktig er ikke sex for meg 😊 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #10 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Og dette merker dere etter noen dater? Anonymkode: 04ce1...9e6 Sist jeg hadde sex med noen for første gang, er over 20 år siden. Så det er litt vanskelig å si. Men tidligere, så har jeg ikke fått lyst på sex med noen, «etter noen dater» nei. Anonymkode: c205a...3b9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #11 Skrevet 19. juli 2024 I følge det jeg har lest her inne på KG er kvinner ikke noe seksuelle av seg og virker som at deres seksualitet er kun styrt av innbyggd overlevelse mekansisme. Til å kvinne skal tenne seksuelt på en mann må 2 ting være på plass. 1. Hun må føle/tro på at minst ei annen kvinne vil ha han. 2. Hun må føle/tro på han er en catch (1. punkt igjen). Anonymkode: 98cc5...493
Andro Skrevet 19. juli 2024 #12 Skrevet 19. juli 2024 Jeg må bli kjent med vedkommende før de er interessante. Vedkommende må fascinere meg med en personlighet jeg liker, og et vesen jeg får tillit til. Helst en person jeg blir litt imponert av på en eller annen måte. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #13 Skrevet 19. juli 2024 Andro skrev (2 minutter siden): Jeg må bli kjent med vedkommende før de er interessante. Vedkommende må fascinere meg med en personlighet jeg liker, og et vesen jeg får tillit til. Dette er minimum som ligger til grunn om jeg skal få en seksuell interesse for noen. Anonymkode: c205a...3b9
SPOCA Skrevet 19. juli 2024 #14 Skrevet 19. juli 2024 Det er en blanding av flere ting, for min del når det gjelder min mann handlet det om at jeg finner han svært spennende og intelligent, han tilfredsstiller meg mentalt og intellektuelt (det er sexy!), han er morsom og samtidig snill og omsorgsfull, han bryr seg og viser at han ønsker at jeg skal ha det bra og i tillegg er han både sexy og kjekk. I tillegg at vi både er veldig like og litt ulike, og at vi matcher seksuelt veldig godt. Alt dette sammen gir meg en uslåelig kombinasjon som alltid gir meg lyst på min mann. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #15 Skrevet 19. juli 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Til å kvinne skal tenne seksuelt på en mann må 2 ting være på plass. 1. Hun må føle/tro på at minst ei annen kvinne vil ha han. 2. Hun må føle/tro på han er en catch (1. punkt igjen). Anonymkode: 98cc5...493 Slutt å lese innlegg skrevet av menn. Anonymkode: a0510...dd2 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #16 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Slutt å lese innlegg skrevet av menn. Anonymkode: a0510...dd2 Leser bare igjennom linjenne her inne. Har også opplevd det selv å kona som jeg har vært gift med i 13 år hadde mistet sexlysten fullstendig. Spesielt etter vi fikk unge nummer 2 Spol litt frem i tid, ca 3 - 4 år.... og sexlivet er nærmest dødt. Jeg prøvde alt jeg kunne til å bidra i huset og bevare kjærligheten. Tok med barna ut på ting, engasjerte meg så gott jeg kunne med å ha godt familieliv. Jeg jobbet 100% og hun 50% og sliten hele tiden. Så skjedde det. Jeg begynnte i en ny jobb og der var det ei kvinnelig kollega, 13 år yngre en fruen og det var ikke måte på... Hun hadde samme hobbyer som meg og i følge kona perfekt for meg. Dog var jeg aldri noe forelsket i kollegaen. Hun er søt men ikke en match for meg. Dette prøvde jeg å formidle til min kona men det var helt umulig. Det var snoking på telefonen min, nesten voldelig sniffet hun av penisen min og forhøringer som gikk langt ut på kveld. Jeg hadde opplevd henne sjalu tidligere i forholdet men dette hadde jeg ikke forventet i min villeste fantasi. Etter en runde med svært ukonstruktiv dialog var jeg nødt til å få hjelp av familevernkontoret. Men all den dramaen, som hun NB. konstruerte selv i sitt hode ble reddningen for vårt sex og samliv ❤️ Anonymkode: 98cc5...493 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #17 Skrevet 19. juli 2024 Karisma og kjemi mellom oss er en god start. Utseende betyr litt men personlighet og særlig sans for humor er viktigere. Hvis han i tillegg tør å være direkte, ta styringen og forføre så er jeg med 🔥 Anonymkode: 228d2...2c1 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #18 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 18.7.2024 den 20.54): Er det nok med et pent utseende? Hva gjør at dere finner ut at han vil jeg bli kjæreste med eller ha sex med? Anonymkode: 04ce1...9e6 Jeg har funnet en helt ukjent mann på byen og endt opp med å ha sex med han pga. tiltrekning og utseendet. Men det har vært noen jeg har kjemi med fra før, kanskje kjenner litt og derfor har et godt øye til. Har vel hatt få tilfeldige sexpartnere som jeg aldri har hatt en eller annen form for kjennskap til i forkant. Ofte har det bygget seg opp en spenning over tid, og så har det vært en flørt. Men skal jeg være i et forhold med noen, er det langt flere faktorer som spiller inn. Jeg har vært betatt eller forelsket i noen jeg ikke umiddelbart ville gått for om jeg bare så på utseendet, og det er de mennene jeg har hatt forhold til. Har vel hatt tre mer eller mindre seriøse forhold fra ungdomsalderen, ingen av de kjærestene var menn jeg falt for ved første øyekast. Det var selvfølgelig ikke totalt uattraktive menn det var snakk om, men det var blikkontakt, kjemi, humor, sjarm, personlighet og kjennskap over tid som gjorde at jeg falt for disse og ville være sammen med dem flere ganger og kun gjøre meg tilgjengelig for dem. Har blitt lagt an på av pene menn, som er så lite tiltrekkende så fort de åpner munnen at jeg har kjent avsky nærmest. Så nei, et pent utseende er ikke nok! Med mindre du holder kjeft hele tida, snakker et helt annet språk og jeg ikke ser deg igjen - da ville jeg kanskje vært interessert i en natt. Men det var hypotetisk! For hvor mange sånne hadde jeg virkelig vært interessert i? Svært få i såfall…. Anonymkode: 04f89...c31 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #19 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 18.7.2024 den 23.59): Jeg kunne tenke meg en kjæreste, men synes det å finne han er forferdelig, å måtte møte mange før jeg evt møter en jeg vil gå videre med, så det blir til at jeg ikke gidder og ender opp evig singel. Tenker at da er jeg vel ikke så interessert i menn likevel hvis jeg ikke orker å gjøre jobben med å finne den rette eller henger dette sammen med graden av sexlyst. At andre kvinner føler at de må ha et sexliv med en mann, men det er ikke så viktig for meg? Anonymkode: 04ce1...9e6 Hva med å delta på aktiviteter/grupper hvor du blir kjent med nye folk? Anonymkode: 8fc1d...670
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #20 Skrevet 20. juli 2024 Jeg trenger ikke å være kjæreste å ha kjærestefølelser for å ha sex. Hvis jeg liker mannen og vi har en gjensidig tiltrekning selvsagt er sex bare fantastisk. Hvis jeg vil ha sex når jeg ikke er i forhold så finner jeg noen å ha sex med, enten en ny (feks via Tinder), en kompis, en FF, FWB… En jeg data ville at vi skulle vente med sex, ikke ha sex bare for å ha sex liksom. Hehe… (når det skal sies så ble det sex den natten likevel da, han klarte nemlig ikke å holde seg 🤷♀️) Jeg har sex med en «gammel» fwb nå for tiden, der hadde jeg tidligere følelser siden jeg ønsket forhold med han. Men vi fungerer ikke i forhold, men fwb fungerer fint å selv om jeg selvsagt liker han og om han hadde ønsket forhold nå så hadde jeg kanskje takket ja så klarer jeg nå å skille på det. Anonymkode: 62ab1...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå