Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 gi kroppen en sjokkdose med c-vitaminer. kjøp f.ex de gode appelsinsmaktyggetablettene med c-vitamin på dagligvarebutikken. knask 10-15 slike. regn med at du burde holde deg inne resten av dagen og neste morgen... da ting sammen med forkjølelsen vil bli skylt ned i toalettet!
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #3 Skrevet 17. februar 2006 Vitamin C er bra, pleier å ta ca. et gram hvis jeg merker at jeg holder på å bli syk. Men vær oppmerksom på at noen kan være allergiske mot det. Ellers er hvitløk bra, store mengder. F. eks en porsjon spagetti, litt olivenolje og fire-fem fedd hvitløk. Slapp av en kveld, legg deg tidlig, få nok søvn. Pleier å gjøre alt på en gang, hvis jeg føler meg tufs en dag. Etter jobben begynner jeg med kuren min og legger meg tidlig. Neste dag er jeg i form igjen. Men å forebygge er viktigst, få i deg nok vitaminer, spesielt c, spis fornuftig og tren moderat.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #4 Skrevet 17. februar 2006 En kopp Varm melk med to teskjeer honning i!!! Det har reddet meg maaaaaaaaaange ganger
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. februar 2006 #5 Skrevet 18. februar 2006 Avant Garden. Fås kjøpt hos helsekost.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå