AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #1 Skrevet 18. juli 2024 Noen andre som er rar i halsen etter halsinfeksjonen som har gått nå? Er det vanlig? Anonymkode: 81bd1...189
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #2 Skrevet 18. juli 2024 Jeg er det. Klør i halsen, hoster. Blir bedre, så plutselig litt rar igjen. Pluss øm på tunga. Har du hatt det kun i halsen eller har du hatt slim i lynger også? Anonymkode: 15f18...ca8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #3 Skrevet 18. juli 2024 Det er ikke ett eneste virus som går over hele landet, hvorfor tror folk det? Der er alskens slags virus i omløp samtidig hele tiden, og så er det enkelte virus som går i sesong som f.eks RS og influensa, men man kan likevel få det hele året. Anonymkode: 9d5fe...fd7 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #4 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er det. Klør i halsen, hoster. Blir bedre, så plutselig litt rar igjen. Pluss øm på tunga. Har du hatt det kun i halsen eller har du hatt slim i lynger også? Anonymkode: 15f18...ca8 Bare i halsen. Jeg hadde nok på grensen til feber også, men var hovedsakelig halsen. ts Anonymkode: 81bd1...189
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #5 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ikke ett eneste virus som går over hele landet, hvorfor tror folk det? Der er alskens slags virus i omløp samtidig hele tiden, og så er det enkelte virus som går i sesong som f.eks RS og influensa, men man kan likevel få det hele året. Anonymkode: 9d5fe...fd7 Korona er overalt nå, folk reiser rundt og drar det med seg. Vet ikke om det er det ts prater om men kjenner folk I flere deler av landet som fikk korona med i bagasjen hjem. På sykehuset her begynner det å bli fullt for å ai det slik. Anonymkode: 9fdec...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #6 Skrevet 19. juli 2024 Ble stemmeløs i løpet av en dag, hadde hatt litt grums I halsen 2 dager tidligere. Ingen feber, ingen halsvondt, ingen hodepine, litt slappere enn normalt. Brukte nesten 14 dager før stemmen var helt tilbake, var helt stwmmeløs i 7 dager. Godt jeg har ferie, jobber med undervisning. Tok flere koronatester, det var det iallefall ikke. Slitsomt å ikke kunne snakke når jeg var på ferie med familien. Så mye virus som går nå virker det som. Etter å ha hatt samme type jobb i 25 år, er det første gang jeg har blitt syk I ferien.... Anonymkode: 80bc6...385
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #7 Skrevet 19. juli 2024 Hadde selv litt halsvondt for 10 år siden. Bittelitt feber en kveld. Hadde problemer med halsen i nesten 1 år etterpå. Sånn skjer🤷🏻♀️ Sønnen min ble litt småsår i halsen før sommerferien og er fremdeles litt sår i stemmen. Tenkte aldri at han var syk, men noe må det ha vært/være. Anonymkode: 59ffb...b4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå