Gå til innhold

Noen andre som er rar i halsen etter den berømte halsinfeksjonen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som er rar i halsen etter halsinfeksjonen som har gått nå? Er det vanlig?

Anonymkode: 81bd1...189

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er det. Klør i halsen, hoster. Blir bedre, så plutselig litt rar igjen. Pluss øm på tunga. Har du hatt det kun i halsen eller har du hatt slim i lynger også? 

Anonymkode: 15f18...ca8

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ett eneste virus som går over hele landet, hvorfor tror folk det? Der er alskens slags virus i omløp samtidig hele tiden, og så er det enkelte virus som går i sesong som f.eks RS og influensa, men man kan likevel få det hele året. 

Anonymkode: 9d5fe...fd7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er det. Klør i halsen, hoster. Blir bedre, så plutselig litt rar igjen. Pluss øm på tunga. Har du hatt det kun i halsen eller har du hatt slim i lynger også? 

Anonymkode: 15f18...ca8

Bare i halsen. Jeg hadde nok på grensen til feber også, men var hovedsakelig halsen. ts

Anonymkode: 81bd1...189

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke ett eneste virus som går over hele landet, hvorfor tror folk det? Der er alskens slags virus i omløp samtidig hele tiden, og så er det enkelte virus som går i sesong som f.eks RS og influensa, men man kan likevel få det hele året. 

Anonymkode: 9d5fe...fd7

Korona er overalt nå, folk reiser rundt og drar det med seg. Vet ikke om det er det ts prater om men kjenner folk I flere deler av landet som fikk korona med i bagasjen hjem.

På sykehuset her begynner det å bli fullt for å ai det slik.

Anonymkode: 9fdec...7ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble stemmeløs i løpet av en dag, hadde hatt litt grums I halsen 2 dager tidligere.  Ingen feber, ingen halsvondt,  ingen hodepine, litt slappere enn normalt.  Brukte nesten 14 dager før stemmen var helt tilbake, var helt stwmmeløs i 7 dager. Godt jeg har ferie,  jobber med undervisning.  Tok flere koronatester, det var det iallefall ikke. Slitsomt å ikke kunne snakke når jeg var på ferie med familien.  Så mye virus som går nå virker det som. Etter å ha hatt samme type jobb i 25 år, er det første gang jeg har blitt syk I ferien....

Anonymkode: 80bc6...385

AnonymBruker
Skrevet

Hadde selv litt halsvondt for 10 år siden. Bittelitt feber en kveld. Hadde problemer med halsen i nesten 1 år etterpå. Sånn skjer🤷🏻‍♀️

Sønnen min ble litt småsår i halsen før sommerferien og er fremdeles litt sår i stemmen. Tenkte aldri at han var syk, men noe må det ha vært/være.

Anonymkode: 59ffb...b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...