AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #1 Skrevet 18. juli 2024 Noen tanker om hva dette kan være? Var det heteslag? Var i spania og det var jo ganske varmt...jeg våkna opp på morgenen med skikkelig hodepine men tenkte bare at jeg hadde sovet dårlig. Hadde drukket noen øl på kvelden I forveien. Så dro vi på stranda og det ble bare værre og værre. Drakk mye vann og noen øl. Beina og ansiktet hovnet helt sykt opp! Beina var nesten dobbelt så store 😱 klarte å sjangle meg hjemover, så bare uklart og var helt forvirret.Når jeg kom hjem var jeg så svimmel og hadde så vondt i hodet og så kvalm.klarte nesten ikke å stå oppreist. Jeg satt meg i dusjen og fikk i meg en del vann og brus. La meg på senga for jeg var så utrolig svimmel og kvalm.etter ca 4 timer begynte jeg å føle meg litt bedre i hodet og var ikke like svimmel. Da begynte jeg å skjelve / riste i kroppen 😬jeg har seriøst aldri følt meg så dårlig... men jeg trodde ikke heteslag ga hovne bein osv. Var helt forvirra 😱jeg sovna til slutt og svetta hele natta og var sikkert på do 5 ganger... når jeg våknet dagen etter følte jeg meg bedre... Noen ide om hva det kan ha vært? Heteslag? Ble redd for leversvikt eller nyresvikt? 😱( har vært en litt fuktig ferie) Anonymkode: aec39...c47
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #2 Skrevet 18. juli 2024 Hvorfor dro du på stranden når du var så dårlig? Det var det dummeste du kunne gjøre og ja, det var derfor du fikk heteslag. Hold deg i skyggen og bruk evt parasoll når du er ute i solen. Anonymkode: 3af08...df6 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #3 Skrevet 18. juli 2024 Høres ut som heteslag, ja. En skal ikke drikke øl i varmen, kun vann. Så hvorfor i all verden drakk du øl når du allerede var dårlig? Anonymkode: 61ec1...8a7 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #4 Skrevet 18. juli 2024 Jeg trodde jeg bare våknet med litt " bakrus". Litt vondt i hodet... spiste frokost osv og ble med resten av gjengen ned på stranda. Tenkte absolutt ikke at det var noe farlig. Da ville jeg jo ikke reist på stranda og ville absolutt ikke tatt noen flere øl. Ikke følte jeg meg særlig varm heller egentlig 🙈 Men hovner man opp sånn av heteslag? Anonymkode: aec39...c47
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #5 Skrevet 18. juli 2024 Noen andre som har hovnet opp sånn ved heteslag? Anonymkode: aec39...c47
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #6 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Noen andre som har hovnet opp sånn ved heteslag? Anonymkode: aec39...c47 Nei, men det er vanlig å hovne opp i beina når det er varmt. Hvis du har hovnet veldig opp og hevelsen ikke går ned, kan det være blodpropp. Anonymkode: 3af08...df6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #7 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, men det er vanlig å hovne opp i beina når det er varmt. Hvis du har hovnet veldig opp og hevelsen ikke går ned, kan det være blodpropp. Anonymkode: 3af08...df6 Begge bena hovnet opp fra anklene og ned og ansiktet også... Anonymkode: aec39...c47
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #8 Skrevet 18. juli 2024 Er ganske sikker på at jeg fikk heteslag en gang. Jeg hovnet ikke opp, men hadde hodepine, var kvalm, kokte i huden men ristet og skalv og følte jeg var frosen inntil beinet. Anonymkode: 5b3b7...c58
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #10 Skrevet 18. juli 2024 Lorieen skrev (2 minutter siden): Heteslag, ja. Men har du hørt om noen som hovner opp sånn i ansiktet og bena av heteslag? Var ikke bare litt hoven liksom men mye... Anonymkode: aec39...c47
Lorieen Skrevet 18. juli 2024 #11 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men har du hørt om noen som hovner opp sånn i ansiktet og bena av heteslag? Var ikke bare litt hoven liksom men mye... Anonymkode: aec39...c47 Jeg gjorde det da jeg var i Karibien. Hadde vært ute i båt hele dagen i sterk sol. Ble dårlig påfølgende natt.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #12 Skrevet 18. juli 2024 Lorieen skrev (35 minutter siden): Jeg gjorde det da jeg var i Karibien. Hadde vært ute i båt hele dagen i sterk sol. Ble dårlig påfølgende natt. Ok... uff.. det hørtes ikke noe godt ut 😬 Anonymkode: aec39...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå