Gå til innhold

Pizza - Oslo sentrum

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner man den beste pizzaen i Oslo sentrum/Grünerløkka? 

Anonymkode: 3dcad...5c8

Skrevet

Venter på svar her jeg også. Er det umulig å få en god italiensk pizza i Oslo?

AnonymBruker
Skrevet

ZZ pizza som ligger rett ved Fuglen i Gamlebyen, ikke helt sentrum, men 10 minutter å gå fra Barcode. Ellers er pizzaen fra Mad Love også veldig god.

Anonymkode: 3a7e3...613

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Villa Paradiso. 

Anonymkode: d4b0d...8b1

AnonymBruker
Skrevet

Mamma Pizza i Dronningensgate. 

Anonymkode: 7c24e...acb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Må også legge til at Tranen ved A. Kiellands plass har sykt digg pizza! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Køen går ofte ut på gata, og går ikke an å booke bord. Så man må ta køståing med i beregningen. Har aldri orket.

Skrevet

Vesuvio, om det er sentralt nok :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (4 minutter siden):

Køen går ofte ut på gata, og går ikke an å booke bord. Så man må ta køståing med i beregningen. Har aldri orket.

Vi sto tre minutter i kø, fikk skrevet oss på liste. Dro og tok noen drinker på Jernbanetorget og så ringte de oss når bordet var klart… anbefales virkelig. 

Anonymkode: 91f8a...10f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi sto tre minutter i kø, fikk skrevet oss på liste. Dro og tok noen drinker på Jernbanetorget og så ringte de oss når bordet var klart… anbefales virkelig. 

Ja, tre minutter var jo ikke ille. Men skjønner ikke hvorfor de ikke bare tar imot booking istedenfor å styre med lister og oppringinger. Greit nok om man bare skal poppe innom et sted, men om man skal rekke noe etterpå så er det mindre greit. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ZZ pizza. Helt fantastisk 

Anonymkode: c4b25...9bd

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (33 minutter siden):

Ja, tre minutter var jo ikke ille. Men skjønner ikke hvorfor de ikke bare tar imot booking istedenfor å styre med lister og oppringinger. Greit nok om man bare skal poppe innom et sted, men om man skal rekke noe etterpå så er det mindre greit. 

Bookinger så låser man til ett klokkeslett, og holder av bordet i f.eks 2 timer. Noen folk går det raskere med, og noen kanskje treigere. Dermed blir det mye dødtid på bordene. 
og så har du dem som booker 2-3 forskjellige restauranter samtidig ukesvis i forveien og bare møter opp på den ene, de gidder kanskje ikke kansellere de andre en gang… 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2024 den 16.28):

Vaterland! 

Anonymkode: 6fde1...841

AnonymBruker
Skrevet

Zz pizza, mad love, city slice.

Anonymkode: d9dc6...e2d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2024 den 16.28):

Mamma Pizza! 

Anonymkode: 7bd18...14f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (59 minutter siden):

Har vel opplevd å vente i 20 min en gang, null stress å spasere rundt i gatene frem til man får varsel om at bordet er klart. Jeg syns det er verdt det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mamma Pizza! 

Anonymkode: 7bd18...14f

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har vel opplevd å vente i 20 min en gang, null stress å spasere rundt i gatene frem til man får varsel om at bordet er klart. Jeg syns det er verdt det. 

Mamma pizza er stor favoritt her også. De har også en restaurant i Vika, hvor  trykket er noe mindre enn den i Dronningens gt. Vika er et stykke unna Grünerløkka selvfølgelig, men fortsatt sentrum da🙂

Anonymkode: 99dbf...7d6

Skrevet

Noen samson-bakerier blir pizzasted på kvelden, elsker pizzaen der! :ninuskapus:

AnonymBruker
Skrevet

Vesuvio og Girotondo

Anonymkode: f9e20...831

AnonymBruker
Skrevet

Likte ZZ pizza jeg også. Vil ikke gå så langt som å si at pizzaen er den beste. Men de har litt annerledes fyll enn de fleste andre. Så om man ønsker å prøve nye smaker så er de et godt alternativ. Løksuppe-pizzan deres er visst veldig populær.  Selv syntes jeg det var lite karamellisert løk på pizzaen.  Men jeg likte osten som var på pizzaen som var lagret gauda og raclette. 

Anonymkode: ee814...866

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...