AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #1 Skrevet 18. juli 2024 Jeg har vært litt psysisk syk. Men var hos legen idag. For to dager siden kastet jeg voldsomt opp , påtvungen og pga jeg kastet opp i ca et døgn. Og spiste lite på to dager. Igår fikk jeg sykt kramper i bena. Noe forferdelige spasmer og det er mye bedre idag for jeg har spist mye og tatt magnesium. Og vært hos psykolog. Jeg lurer på om det er tegn på dehydrering? Anonymkode: d523e...882
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #2 Skrevet 18. juli 2024 Har ikke du veldig nylig postet om dette da? Du hadde nettopp vært innlagt pga dehydrering, og spurte likevel her om symptomene du hadde, som var de samme som du hadde da du var innlagt, var tegn på dehydrering. Når kroppen er dehydrert så trenger den mer elektrolytter. Magnesium er en av disse, og mangel gir kramper som du opplevde. Anonymkode: f9fe7...6c5 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #3 Skrevet 18. juli 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke du veldig nylig postet om dette da? Du hadde nettopp vært innlagt pga dehydrering, og spurte likevel her om symptomene du hadde, som var de samme som du hadde da du var innlagt, var tegn på dehydrering. Når kroppen er dehydrert så trenger den mer elektrolytter. Magnesium er en av disse, og mangel gir kramper som du opplevde. Anonymkode: f9fe7...6c5 Nei var ikke meg. Må sjekke den posten 🙈 Anonymkode: d523e...882
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #4 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei var ikke meg. Må sjekke den posten 🙈 Anonymkode: d523e...882 Ok, bare besynderlig likt Kramper i seg selv må ikke være tegn på dehydrering, det er ofte tegn på mangel på f.eks magnesium, eller også b12. Men hvis man har vært dehydrert tidligere, så påvirker det elektrolytt-balansen. Det er viktig å drikke godt med vann gjennom dagen, og spise næringsrikt. Jeg må innimellom ta tilskudd av magnesium, kalsium selv, og passer på å drikke natron når jeg svetter. Anonymkode: f9fe7...6c5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå