AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #1 Del Skrevet 18. juli 2024 Hei. Har funnet ut at en person har gått bak ryggen min og slengt dritt for å skape et toxic arbeidsmiljø og få meg til å slutte. Personen tror ikke at jeg vet hva som har skjedd, men har den siste tiden fått veldig mye informasjon hvor ting jeg har sagt i betrolighet har blitt gjenfortalt på en forvridd og manipulerende måte. Personen har også vært veldig snill mot meg. Aldri vært borti en mer twofaced person i hele mitt liv. Akkurat nå er det ferie. Jeg har tenkt å si til personen at jeg vet hva som har skjedd og at jeg vil ha minimalt med personen å gjøre. Jeg tror hun kommer til å skamme seg over at jeg vet hva som har skjedd. Jeg vil at det skal svi mest mulig. Jeg har lyst å enten si det nå, slik at personen kan bruke sommeren på å grue seg til å treffe meg igjen eller å si det dagen før vi begynner igjen slik at hun blir overveldet og får en dårlig start på høsten. Jeg er ganske mentalt sterk, så har ikke noe problem med at det kan bli isvegg mellom oss. Hva kan jeg gjøre for å få det til å svi mest? Anonymkode: e1b75...f6f 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Meowmere Skrevet 18. juli 2024 Populært innlegg #2 Del Skrevet 18. juli 2024 En ganske mentalt sterk person ville ignorert 44 4 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #3 Del Skrevet 18. juli 2024 Voks opp Anonymkode: 73ec5...c1f 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 18. juli 2024 #4 Del Skrevet 18. juli 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva kan jeg gjøre for å få det til å svi mest? Ta det opp på en voksen måte og gå videre. Hvis du faktisk er mentalt sterk lar du ikke deg selv synke ned på et nivå hvor du hevner deg ved å gjøre livet hennes kjipt. Ikke la oppførselen hennes styre din egen 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 18. juli 2024 #5 Del Skrevet 18. juli 2024 En mentalt sterk og voksen person hadde notert seg erfaringen med personen, tatt avstand fra det og latt det være. Når du nå må ta igjen er du ikke mentalt sterk men svak. Og når du skal gjøre at det svir mest så er du ikke voksen men umoden. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 18. juli 2024 #6 Del Skrevet 18. juli 2024 Du kan si ifra på en ok måte og notere deg at du heretter ikke skal stole mere på dette mennesket. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #7 Del Skrevet 18. juli 2024 Mentalt sterk ble et gjennomgangstema. Anonymkode: 3921f...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #8 Del Skrevet 18. juli 2024 Du kan gjerne si at du vet hva hun har sagt, og at du ikke ønsker mer kontakt enn nødvendig da vedkommende ikke er til å stole på. Det burde svi nok. En bør heller ikke utlevere seg for mye til kollegaer sånn generelt. Anonymkode: ae379...494 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #9 Del Skrevet 18. juli 2024 Ja. Kanskje jeg er barnslig. Er ikke konfliktsky da. Jeg vet at hun er konfliktsky. Jeg kommer til å ta det opp på en veldig saklig måte. Bare si jeg vet hva du har gjort, jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre. Kommer ikke til å kjefte, slenge dritt eller noe. Bare si at jeg vet hva som har skjedd. Jeg vet at hun hadde skammet seg om hun visste hva jeg hadde fått høre. Lett å si bare vær snill og vend den andre hånden til for en person som har prøvd å ødelegge livet deres. Var på vei til å bli permittert. Lurer på om dere hadde klart å gjøre det samme. Anonymkode: e1b75...f6f 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #10 Del Skrevet 18. juli 2024 Husk å ta med i betraktningen at det du har hørt, ikke nødvendigvis er sant det heller. Anonymkode: c9314...bc7 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #11 Del Skrevet 18. juli 2024 Møt henne ansikt til ansikt, og spør henne rett ut hvorfor hun har gått å snakket bak ryggen din. Si at du er skuffet og trodde dere hadde en god Tone. Anonymkode: 97476...d87 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #12 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Husk å ta med i betraktningen at det du har hørt, ikke nødvendigvis er sant det heller. Anonymkode: c9314...bc7 Det har jeg allerede tatt med i betraktning. Hun har brukt ting jeg har sagt mot meg bak min rygg. Anonymkode: e1b75...f6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #13 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har jeg allerede tatt med i betraktning. Hun har brukt ting jeg har sagt mot meg bak min rygg. Anonymkode: e1b75...f6f Falsk, da vet du hvor du har henne.. bunner nok i misunnelse eller noe Anonymkode: 97476...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #14 Del Skrevet 18. juli 2024 I slike situasjoner tenker jeg alltid at det er den som står som mellommann og videreforteller ting som ikke er til nytte for noen, og som den helt klart må forstå at ødelegger arbeidsmiljøet, som er det virkelige problemet. Anonymkode: 7d4a1...26e 5 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #15 Del Skrevet 18. juli 2024 Er det Eva? Anonymkode: 6ddf7...f6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #16 Del Skrevet 18. juli 2024 Velter du ut alt på en gang skriftelig så bommer du nok en del også. Folk elsker slikt sladder. Og da vil den ene tingen som ikke stemmer overskygge alt annet. Man noterer seg at man mulig vet hvor man har personen. Dukker det opp noe helt konkret tar man det opp - muntlig. ellers forholder man seg som vanlig. Anonymkode: 8c0f1...eca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #17 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hei. Har funnet ut at en person har gått bak ryggen min og slengt dritt for å skape et toxic arbeidsmiljø og få meg til å slutte. Personen tror ikke at jeg vet hva som har skjedd, men har den siste tiden fått veldig mye informasjon hvor ting jeg har sagt i betrolighet har blitt gjenfortalt på en forvridd og manipulerende måte. Personen har også vært veldig snill mot meg. Aldri vært borti en mer twofaced person i hele mitt liv. Akkurat nå er det ferie. Jeg har tenkt å si til personen at jeg vet hva som har skjedd og at jeg vil ha minimalt med personen å gjøre. Jeg tror hun kommer til å skamme seg over at jeg vet hva som har skjedd. Jeg vil at det skal svi mest mulig. Jeg har lyst å enten si det nå, slik at personen kan bruke sommeren på å grue seg til å treffe meg igjen eller å si det dagen før vi begynner igjen slik at hun blir overveldet og får en dårlig start på høsten. Jeg er ganske mentalt sterk, så har ikke noe problem med at det kan bli isvegg mellom oss. Hva kan jeg gjøre for å få det til å svi mest? Anonymkode: e1b75...f6f Bli voksen og gå videre med livet ditt Anonymkode: 88c0b...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #18 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja. Kanskje jeg er barnslig. Er ikke konfliktsky da. Jeg vet at hun er konfliktsky. Jeg kommer til å ta det opp på en veldig saklig måte. Bare si jeg vet hva du har gjort, jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre. Kommer ikke til å kjefte, slenge dritt eller noe. Bare si at jeg vet hva som har skjedd. Jeg vet at hun hadde skammet seg om hun visste hva jeg hadde fått høre. Lett å si bare vær snill og vend den andre hånden til for en person som har prøvd å ødelegge livet deres. Var på vei til å bli permittert. Lurer på om dere hadde klart å gjøre det samme. Anonymkode: e1b75...f6f Er det en twofaced person så vil det nok svi mest at du tar avstand fra personen og kun svarer på ting som omhandler jobb. Jeg skjønner at du vil ta det opp med vedkommende, men det vil bare gi henne mer å snakke om. Anonymkode: f3591...5e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #19 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Velter du ut alt på en gang skriftelig så bommer du nok en del også. Folk elsker slikt sladder. Og da vil den ene tingen som ikke stemmer overskygge alt annet. Man noterer seg at man mulig vet hvor man har personen. Dukker det opp noe helt konkret tar man det opp - muntlig. ellers forholder man seg som vanlig. Anonymkode: 8c0f1...eca Sjefen har notert noe av det med dato osv. Noe er dokumentert. Anonymkode: e1b75...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #20 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det Eva? Anonymkode: 6ddf7...f6d Nei, det er Tone AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Møt henne ansikt til ansikt, og spør henne rett ut hvorfor hun har gått å snakket bak ryggen din. Si at du er skuffet og trodde dere hadde en god Tone. Anonymkode: 97476...d87 Anonymkode: 73ec5...c1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå