TheSynthesisOfLife Skrevet 18. juli 2024 #1 Skrevet 18. juli 2024 Vi møttes igjen for første gang på tre uker, det var flott en liten stund, og så ble det bare utmattende og frustrerende. Bakgrunn: kjæresten min og jeg sliter begge til tider. Det har vært forferdelig når vi har vært borte fra hverandre. Før jeg dro, hadde vi det fantastisk! Nå, siden jeg kom tilbake, krangler vi mye. Det virker som de fleste kranglene stammer fra følelsen av at den andre personen ikke bryr seg. Han føler at jeg ikke vil være alene med ham, siden jeg har foreslått at vi kan henge med venner og familie. Og jeg føler at han bare er veldig pessimistisk, tapper energien og ikke prøver å fikse ting og jobbe sammen, men i stedet blir unnvikende, stenger seg inne, blir sint, og så videre. Mens jeg skriver dette, ligger han i sengen etter at vi har kranglet. Jeg sa at jeg var lei av å føle at jeg alltid måtte være den optimistiske, og han sa at han var lei av at jeg vil være med andre mennesker i stedet for bare ham. Han blir også ganske umoden mens vi krangler, og jeg blir så frustrert når han sier fornærmende ting. Jeg blir selv en sutrete plageånd. Vi bor i hans studioleilighet på 17m² i en by vi begge hater. Jeg tror vi bare er veldig deprimerte og rastløse, men vi har absolutt ingen penger heller. Det er bare mye frustrasjon, og jeg tror vi projiserer. Har noen noen ideer om hvordan man kan håndtere en situasjon som dette? Oppsummering: Kjæresten min og jeg oppfører oss som pessimistiske, smålige barn selv om vi ikke har sett hverandre på tre uker og savnet hverandre enormt.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #2 Skrevet 18. juli 2024 Du sier du har savnet han, men du vil bare henge med alle andre? Hadde furtet litt jeg også. Anonymkode: fa07d...076 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #3 Skrevet 18. juli 2024 Hvorfor vil du henge med andre når dere ikke har sett hverandre på 3 uker? Anonymkode: b5347...418 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #4 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du sier du har savnet han, men du vil bare henge med alle andre? Hadde furtet litt jeg også. Anonymkode: fa07d...076 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor vil du henge med andre når dere ikke har sett hverandre på 3 uker? Anonymkode: b5347...418 Hvor lenge skal de være sammen bare de to, uten å treffe andre? Jeg leser det som at de har vært sammen ei stund nå etter at de traff hverandre igjen, så da er det jo naturlig at de også treffer andre venner og familie innimellom. Anonymkode: db984...19c 3 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #5 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lenge skal de være sammen bare de to, uten å treffe andre? Jeg leser det som at de har vært sammen ei stund nå etter at de traff hverandre igjen, så da er det jo naturlig at de også treffer andre venner og familie innimellom. Anonymkode: db984...19c Ok, ser jo nå at de har vært sammen i tre dager. Det er jo ikke så lenge, men likevel kanskje lenge nok hvis de har bodd oppå hverandre tre dager i strekk og vært sammen hele tiden. Ikke alle takler det like godt, uansett hvor bra forholdet er. Anonymkode: db984...19c 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #6 Skrevet 18. juli 2024 Du føler du er den optimistiske, deler han denne oppfatningen av deg? Anonymkode: 9e6d6...f91
TheSynthesisOfLife Skrevet 18. juli 2024 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2024 Alright alle sammen, tar imot kommentarene dine. Kanskje jeg skal slutte å foreslå å henge med andre folk. Det er kanskje dårlig gjort. Føler bare jeg trenger andre til å dra opp humøret mitt, fordi jeg føler meg ikke tip topp selv. Og som dere sier, kanskje jeg ikke er den optimistiske av oss heller. Bare den som er best på å argumentere og virke sånn. Jeg skal ta en prat med han når han våkner og understreke at jeg skjønner at han føler seg uønsket, og at jeg bare har hatt lyst til å være rundt andre fordi jeg selv ikke føler meg så bra og vil at vi skal ha det koselig sammen, så når vi er med andre enn oss i kjernen må man putte på en "glad front" som kanskje gjør oss gladere. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #8 Skrevet 18. juli 2024 Har dere ferie eller jobber dere? Hvis dere har ferie, så kom dere for all del ut av hybelen. Dra på hengekøye-tur eller telttur. Jobber dere så kom dere ut etter jobb, spis middag ute i det fri. Anonymkode: 612ad...dd3 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #10 Skrevet 18. juli 2024 17 kvm hybel? Jeg hadde drept mannen. Anonymkode: 31f64...8ff 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #11 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 17 kvm hybel? Jeg hadde drept mannen. Anonymkode: 31f64...8ff Enig, fatter ikke at det går an å leve sånn. Anonymkode: 51769...22a 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #12 Skrevet 18. juli 2024 Jeg og kjæresten hadde 3 og en halv dag helt alene. Var helt fantastisk. Men vi gikk ut og gjorde ting sammen da. Kunne nok fint blitt liggende i sengen de dagene da👀🤭 Men er jo naturlig å ville komme seg ut og møte folk sammen selv om en har vært borte fra hverandre i 3 uker da👀🤷🏻♀️ Anonymkode: 066bc...15e
PusheenPusheen Skrevet 18. juli 2024 #13 Skrevet 18. juli 2024 Jeg tror dere er for tett oppå hverandre. Hadde klikket på så liten plass, uansett hvor glad jeg er i mannen min. Skjønner godt du vil henge litt med andre også. Jeg har ikke noen gode råd, men føler med dere. Tungt og vondt å krangle, spesielt hvis man blir barnslig når man gjør det. Dere hadde kanskje ulik forventning av hvordan det skulle bli når dere møttes? La dere noen planer i forkant?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #14 Skrevet 19. juli 2024 Si unnskyld (selv om du ikke mener det) og foreslå å "starte på nytt". Ta av deg alle de harde følelsene du har fått nå og prøv å være så varm og mild at han også mykner opp. Spør hva du kn gjøre for at han skal føle seg bedre, og ikke ha så mange forventninger til ham. Anonymkode: d1125...b0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå