Gå til innhold

Noen som har erfaring med "self-sit" strømper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke bruke strømpebukse eller feste strømper med strømpeholdere, for da viser det gjennom brudekjolen. Jeg skal bruke en body, og vurderer å bruke strømper som sitter oppe av seg selv, men er livredd for at de skal gli ned og bli liggende rundt ankelen. Er det noen som har erfaring med slike strømper eller har et annet forslag på hva jeg kan bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg brukte strømpehaldarar på bryllaupsdagen, men eg har brukt stay-ups strømper før, og det fungerer heilt fint. :) Og det var til og med lågkvalitets-strømper frå KappAhl. Men du kan jo berre stikka innom ein undertøysbutikk og sjå kva dei har, og prøva eit par stay-ups før bryllaupsdagen.

Lykke til!

Gjest angelique
Skrevet

Stay-ups sitter som skudd, er min erfaring fra fest ihvertfall. Ikke vær bekymret for det! :wink:

Dessuten er det kjempesexy!

Gjest Anonymous
Skrevet

Stay-ups sitter uten problemer, men pass på at du kjøper stay-ups og ikke strømper som er beregnet på strømpeholdere, for de sitter definitivt ikke!!!

Sørg også for å ha ett ekstra par i samme type. Det kan hende du må bytte ut en i løpet av kvelden.

Skrevet

Brukte mye stayups under skjørt for en del år siden og min erfaring er bare positiv.

Skrevet

Bare ikke ta på body lotion før du bruker de... da sklir de ned.... :oops:

Skrevet

Pass også på at du kjøper noen som passer deg!! Jeg kjøpte et par for masse penger og de havnet rundt ankelen fordi de ikke var stramme nok rundt låret...

Spør gjerne i butikken. Jeg liker spesielt godt strømpespesialisten. De har peiling på kvalitet og str og alt annet du kan lure på!

Men for all del, Stay Ups er sexy!

:lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Stay-ups fungerer kjempebra, de er også gode og ha på seg, men det er viktig som en nevnte her at du IKKE smører deg med bodylotion samme dag.Lykke til på dagen :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde stay-ups under brudekjolen, jeg, de satt som bare det og jeg danset til klokken 05.00 :D Det var t.o.m. billig-stay-ups fra Lindex - tynne og like lekre som noen med et flott merke. Husk bare, som flere har sagt: Ikke smør deg med bodylotion.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...