Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er livet en mer eller mindre lang rekke av Store Kjærligheter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet
Eller er livet en mer eller mindre lang rekke av Store Kjærligheter?

JA!

og

JA!

Tigergutt og Nasse Nøff er bestekameratene mine :tommel:

Skrevet

Jeg tror det er flere man møter i løpet av livet som kan være "den store kjærligheten". Jeg har ingen tro på at det bare er en stor kjærlighet for hver person her på jorden.

Skrevet

begge deler her også. Selvsagt kan man oppleve bare èn stor kjærlighet, da håper jeg det er fordi man møter partneren relativt tidlig og har ETT langt forhold i løpet av livet.

Ellers kan man møte fler. Den viktigste forutsetninga for stor kjærlighet er at begge ønsker å satse seriøst på forholdet, og er i stand til det i nokså stor grad.

Gjest gotthard
Skrevet

evig kjærlighet var en unødvendig løgn!

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Ja på alt. Jeg velger også å være naiv å tro på den evige kjærligheten. ;)

Endret av Seniorita_
Skrevet

Jeg aner ikke.. Får se når/om den tid kommer.. Foreløpig tror jeg kjærlighet er noe som kommer med tid, men jeg er åpen for å bli overbevist.

Skrevet

Jeg tror på den Store kjærligheten, men jeg tror ikke at det kun er ett menneske som kan være den Store kjærligheten. Den Store kjærligheten er for meg når to mennesker med kjemi og felles verdier kommer sammen i et kjærlighetforhold de begge er villig til å kjempe for og arbeide med. :hjerte:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg tror at det finnes mange som kunne ha vært mannen i mitt liv. Ellers så har jeg bestemt meg for hvem som skal få den ære av å bli omtalt som det. :wink: De andre, stakkars, vet jo hva de går glipp av.

Kjærlighet er jo mye og kan føles for mange. Jeg føler kjærlighet for noen venner, min mann, mine barn osv. Det betyr vel at livet mitt er sprengfylt av store kjærligheter? Da tror jeg på de store kjærlighetene, jeg.

*komplisert menneske*

Skrevet

Jeg håper jeg har møtt den store kjærligheten så jeg vil aller helst tro på den :hjertesmil::hjerter_rundt:

Skrevet

Engang så trudde jeg på den store kjærligheten. Jeg trudde man kunne møte den store kjærligheten hvorsom helst og i hvilken som helst situasjon..

Jeg vet bedre nå.

Jeg tror ikke lengre på den store kjærligheten.

Skrevet

Ja, selv om jeg tror det finnes flere kandidater her i verden. Og noen er nok så heldige at de finner en slik. :)

Skrevet

Jeg har lett i maaaange år for å finne den store kjærligheten, og når jeg fant ham så bare visste jeg det:hjerter:

De andre jeg har vært sammen med har ikke vært helt på samme måten nei, selv om jeg kanskje trodde at det var "det store" når jeg var yngre.

Men om han jeg giftet meg med er den eneste store kjærligheten for meg, ja det gjenstår jo å se da :)

Gjest Anerikke
Skrevet

Jeg trodde vel ikke på den store kjærligheten før...

Men så traff jeg mannen min 28 år gammel, og ALT forandret seg!

Gjest gjesten
Skrevet

Jeg hadde sluttet å tro på den store kjærligheten og da falt jeg så det smalt.. brukte 2 år å komme meg over han så jeg kunne leve normalt igjen. Jeg har aldri i mitt liv hatt det så jævli... Han var opptatt selvsagt, og uansett hvor mye jeg strittet i mot så falt jeg... han registrerte det men vi lot hverandre være i fred..

Gjest marthepia
Skrevet (endret)

Jeg har heller ingen tro på at vi har bare 1 stor kjærlighet i livet.

Men nå er sambo min store kjærlighet :) Og det tror jeg vil vare til evig tid:)

Endret av marthepia
Skrevet

Nei, den tror jeg ikke på. Jeg tror man kan møte flere mulige kjærligheter opp gjennom livet, men den eneste ene tviler jeg på om finnes.

Skrevet

ja jeg tror på den store kjærligheten..vet at mannen min er den store med stor M..

VIKTIG MED GODT VENNSKAP OG KOMMUNIKASJON..

:hjerter_rundt::hjerter_rundt:

Skrevet

Eg har tru på å kunne SKAPE den store kjærleiken... :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...