AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #1 Skrevet 18. juli 2024 Bår det gjelder spørsmålet, er du der for meg? Kan jeg stole på deg? Hvilke områder er det utfordringer i parforholdet ditt når det gjelder dette? Jeg kjenner på utrygghet rundt økonomi. Det er til stadighet regninger som kommer på hans Mail/sms, de glemmes og går til inkasso og i noen tilfeller namsmann. Det blir så dyrt og det er så kjipt at han ikke klarer å ta ansvar på dette området. En annen ting er at det er så ofte prosjekter begynnes på i huset, begynner med masse energi også dabber det av og han blir veldig ofte syk og kan ikke fullføre. Blir veldig skeptisk til alt som skal skje hjemme som er liksom hans «arena».. Anonymkode: bc690...d64 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #2 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bår det gjelder spørsmålet, er du der for meg? Kan jeg stole på deg? Hvilke områder er det utfordringer i parforholdet ditt når det gjelder dette? Jeg kjenner på utrygghet rundt økonomi. Det er til stadighet regninger som kommer på hans Mail/sms, de glemmes og går til inkasso og i noen tilfeller namsmann. Det blir så dyrt og det er så kjipt at han ikke klarer å ta ansvar på dette området. En annen ting er at det er så ofte prosjekter begynnes på i huset, begynner med masse energi også dabber det av og han blir veldig ofte syk og kan ikke fullføre. Blir veldig skeptisk til alt som skal skje hjemme som er liksom hans «arena».. Anonymkode: bc690...d64 Dette vil komme til å plage deg resten av livet om du ikke går fra han. Du kan få bedre Anonymkode: 4b4fa...5cc 1
Gjest ZarahSweet Skrevet 19. juli 2024 #3 Skrevet 19. juli 2024 Er ikke utrygg på noe med kjæresten min. Vi har helt likt syn på økonomi, verdier og likt livssyn. Vi er ikke usikre eller sjalu og vi er bestevenner som kan prate om alt❤️
SPOCA Skrevet 19. juli 2024 #4 Skrevet 19. juli 2024 Ingenting, han er en av få mennesker jeg er helt trygg på. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #5 Skrevet 19. juli 2024 Stoler aldri på at han gjør det han skal gjøre/det jeg har bedt han om å gjøre, uten å spørre/minne han på det. Jeg vet heller ikke hvor mye han følger opp sin egen familie, eller om det er informasjon jeg skulle ha visst om de. Titt og ofte så snakker jeg med svigermor som nevner ting hun tror jeg vet fra før. Det er skikkelig flaut, så jeg bare jatter med og later som ingen ting. (Kan være alt fra sykdom til avtaler om å møtes) Å planlegge noe er helt umulig. Jeg får vite at han skal bort eller har andre planer, når han står i døra med bilnøklene. Anonymkode: 6d209...88a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #6 Skrevet 19. juli 2024 Han støtter meg alltid uansett hva det er, og hvis noen eller noe skulle gå mot meg så er han på min side. Han er oppmerksom og sier lett hva han beundrer og respekterer meg for, og vi samarbeider bra når det gjelder barn, husarbeid og økonomi. Men han er utro iblant. Der kan jeg ikke ha tillit til han akkurat, og det er forsåvidt greit. Han vet at jeg vet, og det er ikke lenger noe tema mellom oss. Anonymkode: cd566...16d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #7 Skrevet 19. juli 2024 Absolutt ingenting Anonymkode: d082a...be5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #8 Skrevet 19. juli 2024 Jeg er ikke utrygg på noe med min kjæreste. Anonymkode: 27d2a...d3d 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #9 Skrevet 19. juli 2024 Er for så vidt ikke utrygg på noe sånn sett, men om jeg MÅ sette fingeren på noe så er det "frykten" for at han kan finne på å fortsette forholdet med meg selv om han ikke elsker meg. Han er så utrolig lojal og one-woman-guy, at om følelsene hans for meg gikk over så hadde han ikke snakket med meg om det, han hadde bare fortsatt forholdet. Trofast og stødig. Mens jeg er mye mer emosjonell og vil snakke om ting, høre hva han tenker og føler. Vi er veldig ulik der. Anonymkode: 8249a...973
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #10 Skrevet 19. juli 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Han støtter meg alltid uansett hva det er, og hvis noen eller noe skulle gå mot meg så er han på min side. Han er oppmerksom og sier lett hva han beundrer og respekterer meg for, og vi samarbeider bra når det gjelder barn, husarbeid og økonomi. Men han er utro iblant. Der kan jeg ikke ha tillit til han akkurat, og det er forsåvidt greit. Han vet at jeg vet, og det er ikke lenger noe tema mellom oss. Anonymkode: cd566...16d Hæ? Så du godkjenner at han er utro? Er han egentlig utro da? Om ikke annet så du jo tillit til at han er utro. Anonymkode: 099a8...cb1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #11 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hæ? Så du godkjenner at han er utro? Er han egentlig utro da? Om ikke annet så du jo tillit til at han er utro. Anonymkode: 099a8...cb1 Ja, han er utro. Han har et slags kompleks der. Det er greit. Det har ingenting med kjærlighet å gjøre. Jeg sier ikke at det er ideelt, men ingenting er perfekt heller. Vi diskuterte det og hadde en krise på grunn av det. Så bare veide jeg for og i mot. Han er for bra til å dumpe av den grunn. Jeg bryr meg lite om det nå. Anonymkode: cd566...16d
exictence Skrevet 19. juli 2024 #12 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er for så vidt ikke utrygg på noe sånn sett, men om jeg MÅ sette fingeren på noe så er det "frykten" for at han kan finne på å fortsette forholdet med meg selv om han ikke elsker meg. Han er så utrolig lojal og one-woman-guy, at om følelsene hans for meg gikk over så hadde han ikke snakket med meg om det, han hadde bare fortsatt forholdet. Trofast og stødig. Mens jeg er mye mer emosjonell og vil snakke om ting, høre hva han tenker og føler. Vi er veldig ulik der. Anonymkode: 8249a...973 Har også det sånn nå. Og jeg nyter det. Før hadde jeg et destruktivt ekteskap. Kanskje er jeg noen ganger utrygg på meg selv, fordi jeg noen ganger kan bli irritert over at han ikke er en god planlegger. Og at han ikke kommuniserer så godt om følelser 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå