Gå til innhold

Vektøkning av Alimemazine ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått stor hjelp av denne medisinen for søvn, men jeg er redd for vektøkning som bivirkning . Er det noen som vet? 
ikke bare erfaringsmessig men hva lege har sagt? Er det i såfall vektøkning mtp fettprosent eller i form av økt appetitt? 

Anonymkode: d14ba...d6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har fått stor hjelp av denne medisinen for søvn, men jeg er redd for vektøkning som bivirkning . Er det noen som vet? 
ikke bare erfaringsmessig men hva lege har sagt? Er det i såfall vektøkning mtp fettprosent eller i form av økt appetitt? 

Trodde ikke den påvirka hverken apetitt eller vekta i seg selv 

Anonymkode: 9f16a...654

Skrevet

Du må jo spise noe for å legge på deg så vil jo være økt apetitt som fører til mer spising og økende vekt. Med mindre det kun er 1-2 kg med vannvekt den forårsaker. 

Jeg gikk på Alimemazin i seks måneder uten å merke noe til økt apetitt. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har gått på 40 mg i to år, ingen vektøkning. 

Anonymkode: 774e2...0ca

AnonymBruker
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (1 time siden):

Du må jo spise noe for å legge på deg så vil jo være økt apetitt som fører til mer spising og økende vekt. Med mindre det kun er 1-2 kg med vannvekt den forårsaker. 

Jeg gikk på Alimemazin i seks måneder uten å merke noe til økt apetitt. 

Er det ikke noen medisiner som kan forårsake økt vekt i form av at fettvevet i kroppen øker? Eller noe sånn? 

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt alimemazin  i over 15 år og har aldri lagt på meg en eneste kilo an de

Anonymkode: ecc7f...556

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er det ikke noen medisiner som kan forårsake økt vekt i form av at fettvevet i kroppen øker? Eller noe sånn? 

Har jeg aldri hørt om. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...