Gå til innhold

Botox for sur munn og linjer over munn.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaring. Har konstant stram munn og det resulterer i linjer over munn og litt hengende munnviker.  Men er redd for å få et rart smil, får man det? Er 51 år og har brukt en erfaren sykepleier til å sette botox i sinnarynken i noen år.  Hun sier hun bare ska sette lav dose men er likevel skeptisk. 

Anonymkode: 3c375...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke erfaring, ønsker bare å si at det er bra du er skeptisk. Vær forsiktig. Du bør ikke ende opp mimikkløs i trynet. Noen linjer og rynker er ingenting i forhold til et steinansikt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hengende munnvik krever filler for å støtte, dvs filler rett under leppen (munnviken) ikke i leppene👍🏼 Botox i overleppen for å «flippe» og unngå barcode-rynker gir veldig fint resultat. Se på blogger Karianne Vilde, og legg merke til hvordan hennes overleppe beveger seg😉

Anonymkode: 04cde...a0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mens du er i gang så bør du kanskje vurdere å få nye pupper, ny rumpe, plastisk operasjon av mage og armene.. Ikke glem dobbelthaka 😂

Anonymkode: eef45...f97

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mens du er i gang så bør du kanskje vurdere å få nye pupper, ny rumpe, plastisk operasjon av mage og armene.. Ikke glem dobbelthaka 😂

Lurer litt på når en ny hjerne kan bestilles på nettet …🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har nye pupper og er kjempefornøyd.   Jeg trenger ikke flere svar fra slike som deg. Det er fullstendig usaklig og uinterresant. Lag din egen tråd. 😁

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Bombasi skrev (8 timer siden):

Har ikke erfaring, ønsker bare å si at det er bra du er skeptisk. Vær forsiktig. Du bør ikke ende opp mimikkløs i trynet. Noen linjer og rynker er ingenting i forhold til et steinansikt. 

Det er midlertidig uansett, så selv om hun ender opp med å ikke like resultatet så er det tilbake til normalen etter ett par mnd. Så ikke helt krise.

Anonymkode: 5085e...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er midlertidig uansett, så selv om hun ender opp med å ikke like resultatet så er det tilbake til normalen etter ett par mnd. Så ikke helt krise.

Anonymkode: 5085e...d26

Ja, det er veldig bra.  Har satt i panna øverst i et par år.  I mai satte hun litt lengre ned for å glatte linjer.  Da syns jeg jeg fikk litt tunge bryn enda hun satte bitte lite.  Nå begynner det å hjelpe seg.    Men jeg syns jeg har effekt i opptil 6 mnd når jeg setter mellom bryn så setter bare 2 g i året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det er veldig bra.  Har satt i panna øverst i et par år.  I mai satte hun litt lengre ned for å glatte linjer.  Da syns jeg jeg fikk litt tunge bryn enda hun satte bitte lite.  Nå begynner det å hjelpe seg.    Men jeg syns jeg har effekt i opptil 6 mnd når jeg setter mellom bryn så setter bare 2 g i året. 

Jeg får litt under øyenbrynene sammens med de horisontale rynkene, for å løfte de litt. Funker greit, og setter også 2ganger i året. 

Anonymkode: 164fb...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...