AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #1 Del Skrevet 18. juli 2024 Noen som har erfaring. Har konstant stram munn og det resulterer i linjer over munn og litt hengende munnviker. Men er redd for å få et rart smil, får man det? Er 51 år og har brukt en erfaren sykepleier til å sette botox i sinnarynken i noen år. Hun sier hun bare ska sette lav dose men er likevel skeptisk. Anonymkode: 3c375...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 18. juli 2024 #2 Del Skrevet 18. juli 2024 Har ikke erfaring, ønsker bare å si at det er bra du er skeptisk. Vær forsiktig. Du bør ikke ende opp mimikkløs i trynet. Noen linjer og rynker er ingenting i forhold til et steinansikt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #3 Del Skrevet 18. juli 2024 Hengende munnvik krever filler for å støtte, dvs filler rett under leppen (munnviken) ikke i leppene👍🏼 Botox i overleppen for å «flippe» og unngå barcode-rynker gir veldig fint resultat. Se på blogger Karianne Vilde, og legg merke til hvordan hennes overleppe beveger seg😉 Anonymkode: 04cde...a0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #4 Del Skrevet 18. juli 2024 Mens du er i gang så bør du kanskje vurdere å få nye pupper, ny rumpe, plastisk operasjon av mage og armene.. Ikke glem dobbelthaka 😂 Anonymkode: eef45...f97 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 18. juli 2024 #5 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mens du er i gang så bør du kanskje vurdere å få nye pupper, ny rumpe, plastisk operasjon av mage og armene.. Ikke glem dobbelthaka 😂 Anonymkode: eef45...f97 Lurer litt på når en ny hjerne kan bestilles på nettet …🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #6 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Mens du er i gang så bør du kanskje vurdere å få nye pupper, ny rumpe, plastisk operasjon av mage og armene.. Ikke glem dobbelthaka 😂 Anonymkode: eef45...f97 Jeg har nye pupper og er kjempefornøyd. Jeg trenger ikke flere svar fra slike som deg. Det er fullstendig usaklig og uinterresant. Lag din egen tråd. 😁 Anonymkode: 3c375...71d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #7 Del Skrevet 18. juli 2024 Bombasi skrev (8 timer siden): Har ikke erfaring, ønsker bare å si at det er bra du er skeptisk. Vær forsiktig. Du bør ikke ende opp mimikkløs i trynet. Noen linjer og rynker er ingenting i forhold til et steinansikt. Det er midlertidig uansett, så selv om hun ender opp med å ikke like resultatet så er det tilbake til normalen etter ett par mnd. Så ikke helt krise. Anonymkode: 5085e...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #8 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er midlertidig uansett, så selv om hun ender opp med å ikke like resultatet så er det tilbake til normalen etter ett par mnd. Så ikke helt krise. Anonymkode: 5085e...d26 Ja, det er veldig bra. Har satt i panna øverst i et par år. I mai satte hun litt lengre ned for å glatte linjer. Da syns jeg jeg fikk litt tunge bryn enda hun satte bitte lite. Nå begynner det å hjelpe seg. Men jeg syns jeg har effekt i opptil 6 mnd når jeg setter mellom bryn så setter bare 2 g i året. Anonymkode: 3c375...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #9 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, det er veldig bra. Har satt i panna øverst i et par år. I mai satte hun litt lengre ned for å glatte linjer. Da syns jeg jeg fikk litt tunge bryn enda hun satte bitte lite. Nå begynner det å hjelpe seg. Men jeg syns jeg har effekt i opptil 6 mnd når jeg setter mellom bryn så setter bare 2 g i året. Anonymkode: 3c375...71d Jeg får litt under øyenbrynene sammens med de horisontale rynkene, for å løfte de litt. Funker greit, og setter også 2ganger i året. Anonymkode: 164fb...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå