AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #1 Del Skrevet 18. juli 2024 Er det rart å ha sin egen mor som forlover? Ikke kirkebryllup Anonymkode: ec1ad...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #2 Del Skrevet 18. juli 2024 Nei 🤷🏼♀️ Anonymkode: 72920...537 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #3 Del Skrevet 18. juli 2024 Hvis det føles rett for deg så gjør du det ❤️ Hvis en av mine venninner hadde valgt sin mor som forlover hadde jeg tenkt "så fint at de har et så nært forhold!" og ikke at det var rart Anonymkode: 8d554...fa2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 18. juli 2024 #4 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det rart å ha sin egen mor som forlover? Ikke kirkebryllup Anonymkode: ec1ad...004 Ja. Mor blir fort en part i forholdet og jeg mener dette blir for nært. Jeg tenker at en av forloverens viktigste roller er å være brudens/brudgommens beste venn og rådgiver hvis forholdet mot formodning blir vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 18. juli 2024 #5 Del Skrevet 18. juli 2024 Forloverens rolle er å skrive under på at de kommende ektefellene ikke har vært gift eller er i slekt, så nei det er ikke noe rart i å ha sin mor som forlover. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 18. juli 2024 #6 Del Skrevet 18. juli 2024 (endret) Ulven skrev (11 minutter siden): Forloverens rolle er å skrive under på at de kommende ektefellene ikke har vært gift eller er i slekt, så nei det er ikke noe rart i å ha sin mor som forlover. Det er riktignok den viktigste rollen før en vielse, men forloveren har også en mer langsiktig rolle som nevnt over. Det klassisk spente/dårlige forholdet mellom svigermor og svigerdatter er mer enn bare en myte. Endret 18. juli 2024 av Surpomp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #7 Del Skrevet 19. juli 2024 Surpomp skrev (22 timer siden): Ja. Mor blir fort en part i forholdet og jeg mener dette blir for nært. Jeg tenker at en av forloverens viktigste roller er å være brudens/brudgommens beste venn og rådgiver hvis forholdet mot formodning blir vanskelig. Hvem sine sokker har du røyka?! Mor blir da ikke en part i forholdet av å være forlover. Anonymkode: 0621d...aa1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå