AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #1 Skrevet 18. juli 2024 Er det rart å ha sin egen mor som forlover? Ikke kirkebryllup Anonymkode: ec1ad...004
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #3 Skrevet 18. juli 2024 Hvis det føles rett for deg så gjør du det ❤️ Hvis en av mine venninner hadde valgt sin mor som forlover hadde jeg tenkt "så fint at de har et så nært forhold!" og ikke at det var rart Anonymkode: 8d554...fa2 2
Surpomp Skrevet 18. juli 2024 #4 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det rart å ha sin egen mor som forlover? Ikke kirkebryllup Anonymkode: ec1ad...004 Ja. Mor blir fort en part i forholdet og jeg mener dette blir for nært. Jeg tenker at en av forloverens viktigste roller er å være brudens/brudgommens beste venn og rådgiver hvis forholdet mot formodning blir vanskelig.
Ulven Skrevet 18. juli 2024 #5 Skrevet 18. juli 2024 Forloverens rolle er å skrive under på at de kommende ektefellene ikke har vært gift eller er i slekt, så nei det er ikke noe rart i å ha sin mor som forlover. 2
Surpomp Skrevet 18. juli 2024 #6 Skrevet 18. juli 2024 (endret) Ulven skrev (11 minutter siden): Forloverens rolle er å skrive under på at de kommende ektefellene ikke har vært gift eller er i slekt, så nei det er ikke noe rart i å ha sin mor som forlover. Det er riktignok den viktigste rollen før en vielse, men forloveren har også en mer langsiktig rolle som nevnt over. Det klassisk spente/dårlige forholdet mellom svigermor og svigerdatter er mer enn bare en myte. Endret 18. juli 2024 av Surpomp
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #7 Skrevet 19. juli 2024 Surpomp skrev (22 timer siden): Ja. Mor blir fort en part i forholdet og jeg mener dette blir for nært. Jeg tenker at en av forloverens viktigste roller er å være brudens/brudgommens beste venn og rådgiver hvis forholdet mot formodning blir vanskelig. Hvem sine sokker har du røyka?! Mor blir da ikke en part i forholdet av å være forlover. Anonymkode: 0621d...aa1 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå