AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Del Skrevet 18. juli vi er norske,men vi bor i Usa for øyeblikket, flytter tilbake om 3 år tenker vi, når de 2 største skal begynne på på skolen. Vi har Dina og Wilma fra før, nå kom gutten. Det står mellom Felix, Magnus og Liam. Hva er det peneste? Anonymkode: 0010e...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Del Skrevet 18. juli Magnus er pent. Liam er harrytass, litt slik Kim Remi fra 1989. Anonymkode: 3a2a3...524 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Del Skrevet 18. juli Magnus Anonymkode: b990e...9ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Del Skrevet 18. juli Huff … av de to må jeg velge magnus, selv om jeg synes det klinger dårlig med søstrene sine navn. Liam… nei. Lavressurs whitetrash. Felix - hund Anonymkode: ffcac...00b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 18. juli #5 Del Skrevet 18. juli Dere ha I-A i begge navnene. Om det er veldig bevisst valg av dere kan dere jo gjøre det med tredjemann også. (Jeg hadde ikke gjort det, synes det blir for likt) Av disse hadde jeg valgt Magnus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Del Skrevet 18. juli Matteo, Liam eller Maximilian! Eller enda bedre, en kombinasjon! Anonymkode: 4b406...894 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 18. juli #7 Del Skrevet 18. juli Tråden er ryddet for spekulasjoner. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Del Skrevet 20. juli Ville uten tvil valgt Magnus av disse. Anonymkode: 375c6...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #9 Del Skrevet 23. juli Takk for svar Blir en liten Magnus Anonymkode: 0010e...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 24. juli #10 Del Skrevet 24. juli Ryddet for brukerangrep, spekulasjoner og latterliggjøring. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå