AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #1 Skrevet 18. juli 2024 Kjæresten min ( ikke gift samboer el barn) er ekstremt sjalu og jeg føler jeg går på glasskår i forholdet vårt, han forlanger mye av meg samt å kontrollere hvem jeg kan ha på snapchat osv.. selv om jeg ikke har flørtet med noen mens vi har vært sammen…. Under en krangel i går innrømmet typen at han hadde lagt til ei som er litt babe på snapchat.. jeg ble ganske forbanna at han mener han kan gjøre som han vil på sosiale medier men at jeg ikke får ha et uskyldige folk der… han sa også at han kom til å legge til eks kona si på snap… de bor i forskjellige byer, har ikke barn eller noe dyr sammen…. Vi er på ferie nå å skal hjem om søndag… er så ekstremt lei av å bli kuet å mistenkliggjort hele tiden når det er han som er «luringen» i forholdet…. han er også av den sorten som mener at vi skal ha sex hele tiden( fleiper litt om det) men føler han vil bruke meg.. han er 50 år og jeg er 30… . Han Ganske kontrollerende og sjalu… kjenner jeg fikk «shut down» da han sa han skulle legge til den «dum og deilige» eks kona si…. Anonymkode: 43e16...d5d 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #2 Skrevet 18. juli 2024 Ja vel. Og du lurer på? En godt voksen mann med fungering som en umoden trettenåring vil ikke forandre seg. Dette vil fortsette å være et utrygt forhold fullt av vås og konflikter. Om du ønsker det for fremtiden, kjør på. Dere høres jo ellers ut som en ganske god match. Anonymkode: f8974...0d8 4 4
Gjest ZarahSweet Skrevet 18. juli 2024 #3 Skrevet 18. juli 2024 Du slår selvfølgelig opp. Han behandler deg som en eiendel og tråkker på deg. Våkne!
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #5 Skrevet 18. juli 2024 Ja har bare blitt værende men fått nok nå Anonymkode: 43e16...d5d 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #6 Skrevet 18. juli 2024 Det er rødt flagg å han og eksen har ingen dyr sammen. Anonymkode: 60655...11a 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #7 Skrevet 18. juli 2024 Er dette samme mannen som har blitt skrevet om før som spyttet på vedkommende og hadde dominerende sex itillegg til alt det andre? Anonymkode: 9746a...2a7 1
Trolltunge Skrevet 18. juli 2024 #8 Skrevet 18. juli 2024 En 20 år eldre mann som oppfører seg som en idiot... Du kan seriøst få bedre menn enn dette TS. Hvilket han antagelig vet, og derfor prøver å bryte deg ned. Dump! 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #9 Skrevet 18. juli 2024 Skjønner ikke problemet, det er jo bare og kutte ut. Er det deg som har de to tenåringsjentene med og? Anonymkode: 56070...1fb
PusheenPusheen Skrevet 18. juli 2024 #10 Skrevet 18. juli 2024 50? Høres 16 ut... Jeg hadde ikke giddet det der, ass... Det blir ikke bedre, og jeg tipper du ikke vil ha det sånn resten av livet. Dump. 1 1
Hannah80 Skrevet 18. juli 2024 #11 Skrevet 18. juli 2024 Så uendelig trist at noen er så redd for å være alene, at de ender opp i forhold som er så ræva og destruktive. Dere er ikke samboere eller har barn sammen. Du kan faktisk dumpe han på timen, og få livet ditt og selvrespekten tilbake:) 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #12 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er dette samme mannen som har blitt skrevet om før som spyttet på vedkommende og hadde dominerende sex itillegg til alt det andre? Anonymkode: 9746a...2a7 Jepp Anonymkode: 43e16...d5d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #13 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Skjønner ikke problemet, det er jo bare og kutte ut. Er det deg som har de to tenåringsjentene med og? Anonymkode: 56070...1fb Ja Anonymkode: 43e16...d5d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #14 Skrevet 18. juli 2024 Hannah80 skrev (12 minutter siden): Så uendelig trist at noen er så redd for å være alene, at de ender opp i forhold som er så ræva og destruktive. Dere er ikke samboere eller har barn sammen. Du kan faktisk dumpe han på timen, og få livet ditt og selvrespekten tilbake:) Skal det når vi kommer hjem fra tur. Og jeg gleder meg inderlig til å starte livet mitt på nytt å etterhvert finne en bra mann, som respekterer meg og ikke minst datteren min. jeg skjønner ikke hvorfor jeg har sløst bort 5 år av og på på denne mannen… han er den dårligste fyren jeg noensinne har vært med.. vi sitter på ferie, prøver å få han med han ut på stranda, bassenget og restaurant med oss men han vil ikke være med…. Helt talentløst. skrev dette innlegget mest for å få lufte hodet.. så sliten og lei av å bli holdt for narr og dominert hele tiden Anonymkode: 43e16...d5d 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #15 Skrevet 18. juli 2024 Fikk du ikke nok råd i den forrige tråden din? Anonymkode: b6c3b...a28 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #16 Skrevet 18. juli 2024 Denne ubrukelige gubben må tydeligvis hanke inn unge eller usikre damer. Ingen andre gidder finne seg i slikt. Anonymkode: eb3a9...8f1 1
BeautyBox Skrevet 18. juli 2024 #17 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja har bare blitt værende men fått nok nå Anonymkode: 43e16...d5d Aldri ta han tilbake. Ikke møt han noe mer. Gir du lillefingeren så har du plutselig stupt uti med hele hånda og så sitter du der fanget med han og barn og alt. Gå NÅ og ikke snu deg tilbake 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #18 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jepp Anonymkode: 43e16...d5d Du har skrevet før om dette forholdetm og sagt du er ferdig med han. Så hvorfor i alle dager finnerdu deg i dette og fortsetter forholdet med han? Du vil jo ha det sånn ellers hadde du gått for lengst Anonymkode: d0333...4b6 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #19 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har skrevet før om dette forholdetm og sagt du er ferdig med han. Så hvorfor i alle dager finnerdu deg i dette og fortsetter forholdet med han? Du vil jo ha det sånn ellers hadde du gått for lengst Anonymkode: d0333...4b6 Enig at jeg har halet ut dette i evigheter…. Vi hadde bestillt en sydentur for lenge siden og det er den vi er på nå. dumper han over helga. finito. Anonymkode: 43e16...d5d 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #20 Skrevet 18. juli 2024 Blir så utrolig frustrert… ville ikke bli med meg og jentene på middag eller til byen ikveld.. kommer hjem på hotellrommet til at han ligger i senga klistret med mobilen i mørket… jeg er sikker på at han flørter med andre damer…. Jeg vet at jeg ikke kan være sammen med en fyr som han lenger men jeg synes det er utrolig sårt at han tekster andre damer mens vi er på ferie….. Og er sur på meg uten grunn. Anonymkode: 43e16...d5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå