Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes jeg har verdens beste kjæreste. Virkelig. Jeg kunne skrevet mye om det. Jeg var singel en stund etter er samlivsbrudd og hadde planer om å være det en stund. Men så traff jeg henne og ble helt bergtatt. 

Problemet er at vi har bare vært i et definert forhold noen måneder og feriene var booket før dette. Så nå er hun bortreist og jeg savner henne noe jæ##lig. Vi snapper flere ganger om dagen og snakkes på telefon annenhver dag (dvs når vi føler for det). Hun sier hun savner meg hele tiden. Sender hjerter og bilder. Vi er begge voksne men oppfører oss som unger 🤣

Det er bare så trist å ikke tilbringe deilige sommerdager sammen.. 

Skulle ønske jeg kunne skru av denne følelsen. Bare sette pris på at jeg har henne og være litt mer glad og tiltaksfull på min kant mens hun er borte.. 

Jeg har ikke lyst til å mase på henne for mye heller. Prøver mest å spørre henne hvordan hun har det og være glad på hennes vegne. Men jeg tror det skinner igjennom at jeg synes det er stusselig å være fra hverandre. Samtidig sier hun at hun liker å høre at jeg savner henne. 

Jaja. Sånn går dagene. Hva tror dere damer hun helst vil ha fra meg?  Finnes det noen god teknikk for å skru av dette savnet? 

Anonymkode: d18d7...57d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så herlig å være så forelsket🥰 Nyt det! Det er godt å kjenne på savn, da føles ting riktig, og du vil sette mye større pris på tiden dere tilbringer sammen❤️

Min kjæreste er likedan. Jeg tror han håndterer savnet ved å holde seg opptatt, men forteller at det er verst om kvelden når han skal legge seg. Da kommer gjerne en melding eller en kjapp telefon bare for å høre stemmen min🥰

Heldigvis er vi ikke borte fra hverandre så lenge om gangen (vi har barn hver vår kant annenhver uke), så vi overlever fint😉 Uansett, det er godt å savne hverandre (litt)🤗

Anonymkode: c4c53...845

AnonymBruker
Skrevet

Absence makes the heart grow fonder.

Veldig hyggelig å høre at du savner henne, men ikke bikk over i å høres ut som en pipende, clingy valp som ikke klarer seg alene -det er litt usexy.

Denne ferien varer vel ikke i månedsvis? Plutselig er hun tilbake 💕

Anonymkode: 05821...c94

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

men ikke bikk over i å høres ut som en pipende, clingy valp som ikke klarer seg alene -det er litt usexy

Nei, det har du helt rett i. Jeg prøver hardt å ikke sutre, men heller fokusere på henne. Jeg mener jo heller ikke å sutre. Jeg bare savner henne veldig og skulle ønske vi kunne være sammen i ferien og ha noen deilige dager. Men det er, som en skriver over her, spesielt kjipt på kvelden. 

Og neida. Det er ikke lenge til jeg ser henne igjen. 😊

Anonymkode: d18d7...57d

AnonymBruker
Skrevet

Vurderte å opprette lignende tråd i går. Er i et langdistanseforhold og nå får jeg ikke se han før i slutten av august. 
Det gjør så vondt enkelte dager. 
Vet ikke hvordan jeg skal greie å skru av følelsene. I går var jeg bare trist og lei meg, og jeg merker at det er vanskelig å skjule det når jeg sender snap til han. Vil ikke virke needy, men merker jo at jeg sikkert fremstår litt sånn. 

Veldig vanskelig, og har dessverre ikke noen gode tips. Prøver selv å prøve å gjøre ting som får meg til å tenke på noe annet, men det er ikke lett det alltid. 

Anonymkode: fef2b...c1b

AnonymBruker
Skrevet

Haha. Kjæresten min har vært borte i 3 dager(tredje i dag) og vi har begge litt abstinenser😅 

Men det er også litt godt å kjenne på savnet og hvor viktig vi er for hverandre. Vi sender litt bilder og oppdateringer hver dag og forteller hverandre at vi savner hverandre.

Heldigvis er han tilbake til helgen og da drar vi på en ukes ferie sammen❤️

Anonymkode: 6699d...36e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer hadde langdistanse de tre første årene. Det var grusomt, men etter hvert ble det jo en slags normal for oss, og det gjorde ikke like vondt. Slik jeg forstår deg er dette ferskt? Vil tro det er litt mer heftig da, men det er jo ikke snakk om all verdens med tid dere er fra hverandre, heldigvis. Det vi så oss nødt til å gjøre, var å ikke bruke hele dagen på å fokusere på hverandre. Da stopper tiden opp, liksom. Vi sendte ikke meldinger hele tiden, vi gjorde vårt på dagene, så snakket vi litt på kveldene. Er man så fokuser og så "i det", blir det kanskje verre. Distraher deg med andre ting, heng med andre folk, legg vekk mobilen litt.

Anonymkode: 0ebbc...00e

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...