Gå til innhold

Inspirert av en annen tråd her: Dere som svarer ta på en dårlig/negativ måte, hvorfor velger dere å svare på den måten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker spesielt på de trådene der ts helt tydelig har det vondt og vanskelig. Da er det ofte at noen vrir på ting, og ender opp med å være stygg og tråkke på vedkommende. Dere prøver gjerne å få ts til å føle seg liten og dum, og er ute etter å ta ts?

Hva får dere igjen for det? Og hva er målet deres med å svare slik?

Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva som ligger bak en slik oppførsel?

Anonymkode: 1a079...575

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg velger å ignorere slike svar da de kommer fra folk som sannsynligvis har det ganske vondt med seg selv også. Jeg klarer ikke å komme på noen annen logisk forklaring på hvorfor folk ellers skal sitte på et anonymt forum og tråkke andre ned. 

Det er veldig synd at noen forsøker å skape en giftig kultur her da, spesielt med tanke på alle som faktisk legger ned mye tid og energi på skikkelig fine og nyttige svar ☺️

Anonymkode: 835f4...194

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til virker det som folk glemmer at vi ikke er like. For eksempel kan en tilnærming eller løsning være nyttig for noen, men den fungerer kanskje ikke for andre. Noen ganger svarer folk frekt fordi de antar at alle er som dem og derfor bør reagere og handle på samme måte.

Følelser kan også ha mye å si.

Endret av Kassettspiller
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da er det veldig bra at noen brukere trår til og skriver at dette ikke er grei oppførsel.

Dessverre er det jo en del drittsekker rundt oss, og noen av dem finner også veien til forum, og da ser man resultatet i form av dårlig skjult mobbing av TS og/eller andre. Alle gode krefter bør samle seg og si tydelig fra til disse brukerne, og ikke henge seg på mobben. 

Anonymkode: 2e998...2a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...