Gå til innhold

Forslag til ferie?

Gjest lilletroll

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll

Vi er en liten familie på tre som har funnet ut at omstendigheter gjør at vi ikke har mulighet til å reise på en ukes sammenhengende ferie engang til sommeren. Dette synes jeg er veldig trist, men vi får gjøre det beste ut av det. Er det noen som har tips til ting vi kan finne på, steder vi kan dra? Vi tenker bl.a. å ta turen til Hunderfossen, og det er i den skalaen jeg tenker på. Turen bør ikke koste mer enn 3-4000 inkludert transport og overnatting. Noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sommarland i Bø - vel. jeg ser jo nå at du bor i Telemark da er kanskje ikke det så spennende.

Dyreparken i Kristiansand er ihvertfall en vinner uansett. Hvis dere bor i campinghytter etc sparer dere jo litt.

Besøk kjente som bor et stykke unna - så har dere et sted å bo og kommer dere litt vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med dyreparken i krisitansand. Hvis dere kan reise utenom høysesong er det ikke så dyrt å bo på et familierom på rica, rett ved inngangen til parken.

Ellers kan man få rimelige turer til legoland i danmark, med båt, bosted og inngang til parken.

Den beste anbefalingen fra meg er å følge med i avisene. Det dukker ofte opp tilbud.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Kristiansand var vi for to år siden, og legoland i fjor, men vi har jo faktisk ikke vært i sommarland i Bø med henne, så det kan jo være en dagstur i hvertfall. Hun elsker jo vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...