Gjest Gjest_Snella_* Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Han er så utrolig sliten pga jobb. Jeg er da dame, og tenker ikke at all kos skal lede til sex, men jeg får ikke engang lov å ta på han... "Jeg klarer ikke det med sex, men kan du kjøpe noen øl i butikken?" Prioritering... Argh!! Måtte bare lufte det litt....
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 Kva med å gi han ein deilig avslappande blowjob?
Gjest Gorgonzola Skrevet 16. februar 2006 #5 Skrevet 16. februar 2006 Kva med å gi han ein deilig avslappande blowjob? ← Å dæven (unnskyld uttrykket), hvis du først har handlet øl på butikken og deretter gjennomfører forslaget ovenfor - jeg hadde fridd umiddelbart etterpå
Gjest Hilde K S Skrevet 16. februar 2006 #6 Skrevet 16. februar 2006 Å dæven (unnskyld uttrykket), hvis du først har handlet øl på butikken og deretter gjennomfører forslaget ovenfor - jeg hadde fridd umiddelbart etterpå ← Jeg kunne godt ha gjort det. I et forhold der jeg fikk noe tilbake. Som for eksempel at han sprang på butikken og kjøpte øl til meg og gav meg en herrrlig orgasme når han kom tilbake.
Gjest Varg-Menja Skrevet 17. februar 2006 #7 Skrevet 17. februar 2006 Hvis han er stresset får sannsynligvis ølen han til å slappe av, mens sex kan gjøre menn mere stressa. Forslaget ovenfor var ikke så dumt, tilby han sex hvor du gjør hele jobben, og han bare kan lene seg tilbake og slappe av.
Gjest Gjest_Snella_* Skrevet 17. februar 2006 #8 Skrevet 17. februar 2006 Ohh.. ja takk for forslagene Jeg så meg litt blind på situasjonen, det skjer ganske ofte her i huset nemlig.. Jeg har nemlig tidligere gått over 100 dager uten sex og tror fantasien min dermed har begynt å svinne.. Jeg skal jammen gjøre det neste gang han sier han er sliten.. be han slappe av og la meg gjøre jobben... Men dersom han sier nei til det også??? (kan liksom forestille meg at det skjer) - Da tror jeg at mitt neste spørsmål er om han er utro.. Trådstarter
Annie Skrevet 17. februar 2006 #9 Skrevet 17. februar 2006 Har ikke noe godt svar å gi deg, men skjønner du er frustrert.
Gjest Hilde K S Skrevet 17. februar 2006 #10 Skrevet 17. februar 2006 Ohh.. ja takk for forslagene Jeg så meg litt blind på situasjonen, det skjer ganske ofte her i huset nemlig.. Jeg har nemlig tidligere gått over 100 dager uten sex og tror fantasien min dermed har begynt å svinne.. Jeg skal jammen gjøre det neste gang han sier han er sliten.. be han slappe av og la meg gjøre jobben... Men dersom han sier nei til det også??? (kan liksom forestille meg at det skjer) - Da tror jeg at mitt neste spørsmål er om han er utro.. Trådstarter ← Helt 100% ærlig, så ville jeg ikke ha avfunnet meg med situasjonen. Jeg hadde kommet til å presset noe jævlig på, fordi at jeg hadde følt meg som en slags hushjelp. Først kjøpe øl og så gi ham en avsugning? Gode gud! Jeg hadde aldri, aldri gjort det.
Annie Skrevet 17. februar 2006 #11 Skrevet 17. februar 2006 Hvorfor ikke? Om det kan være det som snur situasjonen, så er det da ikke hverken nedverdigende eller galt på noen måte.
Gjest Hilde K S Skrevet 17. februar 2006 #12 Skrevet 17. februar 2006 Hvorfor ikke? Om det kan være det som snur situasjonen, så er det da ikke hverken nedverdigende eller galt på noen måte. ← Fordi at det ville ha føltes nedverdigende for meg. Altså; det er jeg som har lyst på sex, men han som får det? Hvorfor skulle en slik løsning snu situasjonen? En sofagris som sitter og drikker øl ville jeg uansett ikke ha hatt.
Annie Skrevet 17. februar 2006 #13 Skrevet 17. februar 2006 For en egoistisk tankegang Hilde K S. DU vil ha sex, da får du jaggu jobbe litt for å få det også!
Gjest Hilde K S Skrevet 17. februar 2006 #14 Skrevet 17. februar 2006 For en egoistisk tankegang Hilde K S. DU vil ha sex, da får du jaggu jobbe litt for å få det også! ← Mens min mann bare skulle sitte i sofaen og bli sugd? Når skulle han jobbe da?
Gjest Hilde K S Skrevet 17. februar 2006 #15 Skrevet 17. februar 2006 Nb. Om sugingen hadde vært starten på et nummer, hadde det vært en annen sak. Jeg snakker om å suge noen til det går, mens jeg sitter like kåt og utilfredsstilt tilbake.
Floja Felíz Skrevet 17. februar 2006 #16 Skrevet 17. februar 2006 Nb. Om sugingen hadde vært starten på et nummer, hadde det vært en annen sak. Jeg snakker om å suge noen til det går, mens jeg sitter like kåt og utilfredsstilt tilbake. ← Ja, hadde akkurat tenkt å kommentere det. Det er jo forskjell hvis det fører til at han er mer villig til å gi noe tilbake, men man blir bare enda mer frustrert av å bare gi gi gi gi gi og ikke få noe igjen...
Annie Skrevet 17. februar 2006 #17 Skrevet 17. februar 2006 Uten å forsøke så får man i hvertfall ikke noe.
Frida Frosk Skrevet 17. februar 2006 #18 Skrevet 17. februar 2006 Mens min mann bare skulle sitte i sofaen og bli sugd? Når skulle han jobbe da? ← I utgangspunktet ønsket han jo ikke sex fordi han var sliten. Man må jo noen ganger kunne gi litt uten å kreve det samme tilbake. Men klart, hvis det alltid var slik at mannen satt i sofaen med ølflaska i hånda og ble sugd, mens kona aldri fikk seg noe så blir det jo feil. Her har de jo ikke sex i det hele tatt, og et sted må de begynne, så hvorfor ikke gjøre det litt deilig for han denne gangen. Kanskje han våkner og ønsker å gi henne noe neste gang. Jeg synes det er forsøket verdt hvertfall.
Gjest Varg-Menja Skrevet 18. februar 2006 #19 Skrevet 18. februar 2006 (endret) Mens min mann bare skulle sitte i sofaen og bli sugd? Når skulle han jobbe da? ← Neste gang dere har sex, feks? Å gjøre slike ting for kjæresten sin, uten å tenke på seg selv en gang i blant er etter min erfaring noe jeg får tifold tilbake, som regel i løpet av kort tid. Han ender da også opp med være kåt og utilfredsstilt i blant når vi har sex og jeg ikke orker mer, så det går begge veier. Endret 18. februar 2006 av Varg-Menja
Gjest Hilde K S Skrevet 18. februar 2006 #20 Skrevet 18. februar 2006 Jeg forsår jo at dette med manglende lyst i forholdet er noe jeg overhodet ikke har innsikt i. Heldigvis, må jeg nesten si. Nå er det jo ikke sånn at det ikke kan endre seg, da, men foreløpig har dette aldri vært en problemstilling for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå