AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #21 Del Skrevet 21. juli 2024 Veldig lite! Har noen "sofistikerte" interesser, men harrytassen i meg skinner igjennom😇 Anonymkode: 2cac4...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 21. juli 2024 #22 Del Skrevet 21. juli 2024 5 av 10. Er belest, intressert I kunst , liker " classy " stil , foretrekker " dyrere" viner og liker kvalitet foran kvantitet. Behandler alle mennesker jeg møter med respekt. Men.. liker også rompehumor, gå i dongeribukse og støvler på festival , drikke billig øl og pepsi max..og bestiller fjas på temu 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #23 Del Skrevet 21. juli 2024 Rogadame skrev (Akkurat nå): 5 av 10. Er belest, intressert I kunst , liker " classy " stil , foretrekker " dyrere" viner og liker kvalitet foran kvantitet. Behandler alle mennesker jeg møter med respekt. Men.. liker også rompehumor, gå i dongeribukse og støvler på festival , drikke billig øl og pepsi max..og bestiller fjas på temu 😎 Samme her, bare a jeg ikke bestiller fra Temu Anonymkode: 8f276...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #24 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (På 17.7.2024 den 22.52): Hvor sofistikert eller "classy" vil du si du er, utifra dine ferdigheter og interesser (jobb inkluderes)? Anonymkode: 806c6...1d5 Sofistikert nok til å være usofistikert. 🤭 Anonymkode: f832f...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #25 Del Skrevet 2. august 2024 Minussiden. Klarer ikke si ordet riktig en gang Anonymkode: 2b491...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 2. august 2024 #26 Del Skrevet 2. august 2024 Kan du gi et eksempel på en person som du mener er sofistikert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #27 Del Skrevet 2. august 2024 Supermerry skrev (På 18.7.2024 den 3.41): Noen vil sikkert kalle vår familie "classy", selv om vi ikke bruker slike vulgære termer i min familie. Ingen i min familie har - i de siste 12 generasjonene - noensinne måttet kjøpe egne møbler; vi arver antikviteter, som vi iblant får restaurert og trukket om hos et spesialverksted utenfor London. Og så snakket Maman og Papa kun fransk til oss når vi var hjemme fra kostskolen i feriene. Jobben med å håndtere eiendommene er vel egentlig ikke så "classy" (igjen: et vulgært begrep vi aldri benytter); jeg må ofte kle meg i arvede oilskins og får iblant både sølesprut og hestemøkk på meg når jeg inspiserer eiendommene. Anonymkode: 2e762...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 2. august 2024 #28 Del Skrevet 2. august 2024 Sofistikert, betyr noe som er intellektuelt høyt utviklet, elegant, raffinert, eller noe som er avansert og komplisert. Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #29 Del Skrevet 2. august 2024 Ikke i det hele tatt. Jeg er ganske intelligent, men der stopper det for min del. Vokst opp på bygda, har fagbrev som sveiser og er utdannet maskiningeniør. Trivs best med skittent, fysisk arbeid. Jeg misliker kunst, har sær og på mange måter ganske harry musikksmak og bryr meg generelt veldig lite om kultur generelt. I tillegg er jeg sliten småbarnsmor, og det går hardt utover klesstilen. Jeg er selvsagt normalt høflig, men det er nok ingen som får inntrykk av at jeg er sofistikert på noen måte etter å ha pratet med meg. Skulle gjerne vært mer sofistikert! Anonymkode: beb80...63f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #30 Del Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (På 17.7.2024 den 23.30): Meget. Jeg drikker pærevin med lillefingeren ute. Anonymkode: 14882...776 Jeg drikker melk med lillefingeren i nesa. Anonymkode: b6c2c...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå