AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #1 Del Skrevet 17. juli 2024 Hvor sofistikert eller "classy" vil du si du er, utifra dine ferdigheter og interesser (jobb inkluderes)? Anonymkode: 806c6...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #2 Del Skrevet 17. juli 2024 Meget. Jeg drikker pærevin med lillefingeren ute. Anonymkode: 14882...776 2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #3 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Meget. Jeg drikker pærevin med lillefingeren ute. Anonymkode: 14882...776 🤣 Anonymkode: 806c6...1d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #4 Del Skrevet 17. juli 2024 7/10 Anonymkode: 3d8cc...067 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. juli 2024 #5 Del Skrevet 17. juli 2024 Prøver ikkje imponera andre med interessene mine 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #6 Del Skrevet 17. juli 2024 Kommer an på. Jeg tror jeg står ganske sterkt kognitivt, har en respektert og veldig profilert jobb, stabile forhold rundt meg på alle mulige måter.. ... men jeg er også ganske lat, en real rotekopp, full av guilty pleasures og føler rent over at jeg relaterer mer til grasrota enn alle profilene jeg menger meg med på jobb. Så sofistikert nok til å klare meg i tingenes tilstand generelt i livet, men med beina planta på jorda. Trives sånn. Anonymkode: 4cd46...b18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #7 Del Skrevet 17. juli 2024 Tar ikke meg selv så høytidelig, men har vanlig folkeskikk. Når det kommer til jobb, antrekk, mat og drikke osv... er jeg nok ikke så sofistikert. Rir hest, jobber ute og er dekket i skitt helt til jeg skal i dusjen på kvelden. Foretrekker jagermeister over vin, går heller i dongeri i stedet for et classy skjørt eller kjole. Anonymkode: faf01...25f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #8 Del Skrevet 17. juli 2024 Ekstremt, men kun når det passer seg eller er nødvendig. Holder litt klasse hele tiden, men ikke slik at jeg benytter snytetørkle til daglig. Anonymkode: 9720f...122 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #9 Del Skrevet 17. juli 2024 Henger med i diskusjoner om litteratur, finans og vin. Vil helst diskutere ekte ting som følelser eller bare le. Sklir greit inn i de fleste sammenhenger, uansett folk. Antar jeg er sofistikert men ikke snobbete. Anonymkode: f2ad2...a23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermann Skrevet 18. juli 2024 #10 Del Skrevet 18. juli 2024 10/10. Alle som leser innleggene mine kan gå god for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 18. juli 2024 #11 Del Skrevet 18. juli 2024 Jeg er så sofistikert at du aldri ville brukt det ordet om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #12 Del Skrevet 18. juli 2024 Sofistikert på en måte men ikke på alle. Erhøflig, omtenksom og grei. Intelligent nok men bryr meg ikke om statussymboler. Anonymkode: 2199a...d3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 18. juli 2024 #13 Del Skrevet 18. juli 2024 vil si at jeg finnes ikke sofistikert. Kan godt kle meg classy om anledningen krever det, men det føles litt som en forkledning. Er lite interessert i litteratur, kunst og andre finslige interesser. Har ikke peiling på hverken finans eller utenrikspolitikk, bruker bare gaffel når jeg spiser, (ikke kniv) og kan finne på å drikke vin av melkeglass. Likevel snakker jeg godt med all slags folk, men da om andre tema der jeg har noe å bidra med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 18. juli 2024 #14 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor sofistikert eller "classy" vil du si du er, utifra dine ferdigheter og interesser (jobb inkluderes)? Anonymkode: 806c6...1d5 Noen vil sikkert kalle vår familie "classy", selv om vi ikke bruker slike vulgære termer i min familie. Ingen i min familie har - i de siste 12 generasjonene - noensinne måttet kjøpe egne møbler; vi arver antikviteter, som vi iblant får restaurert og trukket om hos et spesialverksted utenfor London. Og så snakket Maman og Papa kun fransk til oss når vi var hjemme fra kostskolen i feriene. Jobben med å håndtere eiendommene er vel egentlig ikke så "classy" (igjen: et vulgært begrep vi aldri benytter); jeg må ofte kle meg i arvede oilskins og får iblant både sølesprut og hestemøkk på meg når jeg inspiserer eiendommene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #15 Del Skrevet 18. juli 2024 Jeg kan spille sofistikert, noen ganger så godt at jeg lurer meg selv og faktisk tror at jeg er sofistikert. Den brutale sannheten er imidlertid at jeg kommer fra bondeslekt og på ingen måte er redd for å få litt dritt i munn. Så jeg er nok ikke sofistikert i det hele tatt. Men verdensvant vil jeg tro at jeg er, så kan late som Anonymkode: b2691...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #16 Del Skrevet 18. juli 2024 1/10 - gir faen i sosiale regler, og synes det er underholdende å se folks reaksjon når de brytes. Jeg kan fake det, er godt utdannet og mensamedlem, men jeg virkelig hater folk med en pinne opp i ræva. Jo mer stiv du føles, desto mer vil jeg pirke på deg for å irritere. Anonymkode: 6f174...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #17 Del Skrevet 18. juli 2024 Ingen på dette forumet er det. Å være på KG er det ingenting sofistikert med, tvert i mot. Det er det som avslører oss alle uansett hvor mye vi kan late som og prøve på ellers. Vi er rednecks, white trash og harry alle sammen, men de som har tilnærmet det en kan kalle stil, er bønder som er her av ren fascinasjon over alle som ikke har lillefingeren i jorda engang. Anonymkode: d7a17...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne guiden Skrevet 20. juli 2024 #18 Del Skrevet 20. juli 2024 Jeg hører på opera iblant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #19 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 18.7.2024 den 16.14): Ingen på dette forumet er det. Å være på KG er det ingenting sofistikert med, tvert i mot. Det er det som avslører oss alle uansett hvor mye vi kan late som og prøve på ellers. Vi er rednecks, white trash og harry alle sammen, men de som har tilnærmet det en kan kalle stil, er bønder som er her av ren fascinasjon over alle som ikke har lillefingeren i jorda engang. Anonymkode: d7a17...fca Det er lenge siden jeg har lest en så bisarr kommentar haha. Men jeg skal innrømme at jeg distansierer meg fra majoriteten på dette forumet, og føler jeg er på et annet plan ts Anonymkode: 806c6...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #20 Del Skrevet 21. juli 2024 Jeg kan opptre svært sofistikert i jobbsammenheng, og det er helt nødvendig i mange situasjoner. Men jeg er det ikke, jeg trives best med det enkle. Anonymkode: 86233...9e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå