AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #1 Skrevet 17. juli 2024 Hei, storesøster og en venninne viste klovnen It til lillesøster på YouTube. Nå er hun livredd og sliter med søvnen. Har googlet den klovnen, og den ser veldig ond ut, med noen fæle tenner. Var verre enn jeg trodde. Er der noe vi kan gjøre for å ufarliggjøre den, eller for å trygge henne. Må plutselig passe på henne til hun sovner igjen. Og hvordan ville dere håndtert at 11 åringene gjorde dette? De sier de mente å sette på en morsom video, men jeg er usikker... Anonymkode: 98db5...e0a
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #2 Skrevet 17. juli 2024 Snakke det i hjel. Bare snakk og snakk om det. La hun spørre om alt hun lurer på og si alt hun tenker. Også selvsagt forklare at slike klovner ikke finnes men bare er laget for å skremme. Snakk også gjerne litt om mekanismene rundt alt som skjer når vi ser ting som skremmer oss. Anonymkode: ed631...a1c 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #3 Skrevet 17. juli 2024 Ha fokus på at det bare er en dum film, og at det er noen som har laget den teite klovnen men at den ikke finnes i virkeligheten. Det må bare snakkes ihjel som det nevnes over i tråden her. Etterhvert vil frykten da slippe taket. Men jeg ville også tatt en skikkelig alvorsprat med storesøster og venninnen. Å si at de trodde det var morsomt holder ikke, Anonymkode: 41f56...903 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #4 Skrevet 18. juli 2024 Tusen takk for svar begge to! ❤️Det skal jeg gjøre TS Anonymkode: 98db5...e0a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå