Gå til innhold

Kan jeg klage på denne feilen angående sykehus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble konisert for 1 år siden i livmortappen.

I går så fikk jeg store smerter, måtte på sykehus og i narkose, viste seg at livmoren var helt tilstoppet med blod etter 1 år med menstruasjon som ikke har kommet ut, pga det var grodd igjen. Var helt grusomt.

Viste seg at jeg skulle fått østrogentilskudd og innkalling til etterkontroll, som jeg ikke har fått beskjed om. Dette var et annet sykehus

Er dette noe å klage på? Redd for at det kan skje igjen.

Anonymkode: 61064...75b

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

I går så fikk jeg store smerter, måtte på sykehus og i narkose, viste seg at livmoren var helt tilstoppet med blod etter 1 år med menstruasjon som ikke har kommet ut, pga det var grodd igjen. Var helt grusomt.

Viste seg at jeg skulle fått østrogentilskudd og innkalling til etterkontroll, som jeg ikke har fått beskjed om. Dette var et annet sykehus

Husker deg fra den andre tråden. Glad det gikk bra med deg. Synes du skal klage ja, dette kunne gått helt galt!

Anonymkode: 7d572...d90

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Husker deg fra den andre tråden. Glad det gikk bra med deg. Synes du skal klage ja, dette kunne gått helt galt!

Anonymkode: 7d572...d90

Ja det var utrolig skremmende. Takk ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, synes også du bør klage. Kontakt pasientombudet for gratis veiledning!

Anonymkode: b9900...004

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klag!

Men har du ikke hatt menstruasjon? Syntes du ikke det var rart at den uteble? 

Anonymkode: 24be2...a6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan absolutt klage ja, dette er ikke holdbart. Uff, stakkars deg. Godt det endte bra 

Anonymkode: dd421...cd7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Klag!

Men har du ikke hatt menstruasjon? Syntes du ikke det var rart at den uteble? 

Anonymkode: 24be2...a6d

Jeg har et barn på 5 år, som det tok 2,5 år før mens kom tilbake. Også har jeg en på 2 år, som jeg tenkte det kom til å ta like lang tid.. spørte også lege om dette og da svarte de at det var pga jeg forsatt ammet, at da kunne den utebli enda.

AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du skal klage! Dette er en kjempefeil. Skal lite til for å klage, jeg ble også avglemt en gang med noe mindre alvorlig og da ringte lederen på avdelingen å beklaget seg på det sterkeste og sa jeg hadde rett til å klage om jeg ønsket det. Men alt hadde heldigvis gått bra så derfor klaget jeg ikke, her derimot kunne det jo gått verre. 

Anonymkode: 9b022...ba5

AnonymBruker
Skrevet

Er det gjort feil så bør du klage. Men ettersom du er på sykehus i utlandet så er det ikke sikkert at de norske retningslinjene er de samme som der du er. 

Anonymkode: 1655c...196

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er det gjort feil så bør du klage. Men ettersom du er på sykehus i utlandet så er det ikke sikkert at de norske retningslinjene er de samme som der du er. 

Anonymkode: 1655c...196

Jeg er i Sverige så er i nabolandet.

Det var i Norge jeg skulle fått innkalling, og østrogen. Jeg gikk beskjed om at etterkontroll ikke skulle være nødvendig pga det skulle nå være bra.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, du skal klage! Dette er en kjempefeil. Skal lite til for å klage, jeg ble også avglemt en gang med noe mindre alvorlig og da ringte lederen på avdelingen å beklaget seg på det sterkeste og sa jeg hadde rett til å klage om jeg ønsket det. Men alt hadde heldigvis gått bra så derfor klaget jeg ikke, her derimot kunne det jo gått verre. 

Anonymkode: 9b022...ba5

Ja sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...