AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #1 Del Skrevet 17. juli 2024 Hei Er i USA. Hvilke hudpleie og sminke bare må jeg kjøpe mens jeg er her? Anonymkode: bc448...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. juli 2024 #2 Del Skrevet 17. juli 2024 Kanskje Cover Girl? Billegmerke/sminke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 17. juli 2024 #3 Del Skrevet 17. juli 2024 Merit. Neutrogena, pacifica, tower28, flower beauty, patrick ta, kosås. Sikkert noen flere 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #4 Del Skrevet 17. juli 2024 Ænema skrev (46 minutter siden): Merit. Neutrogena, pacifica, tower28, flower beauty, patrick ta, kosås. Sikkert noen flere 😂😂 Kødde du? Anonymkode: bc448...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 18. juli 2024 #5 Del Skrevet 18. juli 2024 ? Det var forslag på merker. Ikke at du skulle kjøpe alle sammen 🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #6 Del Skrevet 18. juli 2024 Jeg liker leppepomaden til Summer Fridays. Tror de andre produktene deres er bra også Anonymkode: 34bcb...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #7 Del Skrevet 18. juli 2024 Ænema skrev (18 timer siden): ? Det var forslag på merker. Ikke at du skulle kjøpe alle sammen 🤦♀️ Unnskyld, jeg har så lite peiling på kosmetikk at jeg trodde de du nevnte var køddemerker?😅 tenkte de der kan umulig være ekte navn Anonymkode: bc448...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. juli 2024 #8 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Unnskyld, jeg har så lite peiling på kosmetikk at jeg trodde de du nevnte var køddemerker?😅 tenkte de der kan umulig være ekte navn Anonymkode: bc448...a1b Det er velkjente merker. Men om du ikke har interesse for kosmetikk hadde jeg gått for rimeligere merker på type Target osv. Endel bra der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå