Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har bitt meg merke i at ex fruen sier f,eks om huset. Mitt hus, mitt barn.. og jeg sa våres hus osv. Er det helt vanlig? Tenker hva er tanken bak det. Er det et rødt flagg fra start?

Anonymkode: 8faac...15e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men det er hennes hus nå, siden hun er en ex? Skjønner ikke helt. Bar dette for lenge siden? 

Anonymkode: a4699...a43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Men det er hennes hus nå, siden hun er en ex? Skjønner ikke helt. Bar dette for lenge siden? 

Nei, det var under forholdet. Prøver og legge merke til forhold som varer hvordan de har det og prater om ting. Er det halvhjertig forhold da?

AnonymBruker
Skrevet

Tror dette er en detalj som har lite å si for at det gikk skeis altså 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier «mitt/min» dersom jeg er alene. Er mannen eller barna med sier jeg «vårt».. Rart å spørre om noen vil bli med hjem til «oss» om det kun er meg, eller?

Har forsåvidt fått kommentarer på det før, men for meg er det dette som er riktig.

Anonymkode: 6fbba...650

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier min sønn, mitt hus, min bil. Jeg sier ikke huset til Einar, Knut, Hilde og meg. At noe er mitt betyr ikke at det ikke er flere sitt. Mitt land. Min mening, selv om det er milliarder andre som har samme mening.

Anonymkode: 34ff1...e44

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke at det er derfor det gikk skeis, men tenker det ligger litt egoisme bak det.. eller noe jeg ikke klarer og legge ord på.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi sier vårt selv om vi ikke bor sammen enda. Soverommet vårt, senga vår. Vi har hver vår bil så da sier vi min bil, din bil. 

Om en forelder ringer for å si hei og spør hvor holder dere til da? Så sier vi hjemme, uansett hvilket hjem det er.

Jeg kjenner på en tilhørighet og blir varm når jeg hører at han snakker til andre og inkluderer meg med språket sitt. Da er det oss to.

Anonymkode: 9d2a0...3d5

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi sier vårt selv om vi ikke bor sammen enda. Soverommet vårt, senga vår. Vi har hver vår bil så da sier vi min bil, din bil. 

Om en forelder ringer for å si hei og spør hvor holder dere til da? Så sier vi hjemme, uansett hvilket hjem det er.

Jeg kjenner på en tilhørighet og blir varm når jeg hører at han snakker til andre og inkluderer meg med språket sitt. Da er det oss to.

Anonymkode: 9d2a0...3d5

Ja, liker og høre det jeg og. Og ikke huset mitt, noe er liksom glemt da, (trådstarter) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...