AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #1 Skrevet 17. juli 2024 Hvordan bør man reagere når kjæresten gjennom 7 år, ikke svarer på tlf eller på melding? Anonymkode: c36fb...bc1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #2 Skrevet 17. juli 2024 Dere er vel like udugelige da, siden du ikke gir nødvendig informasjon som hvor lenge han ikke har svart osv. Anonymkode: 0e3d9...0e8 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #3 Skrevet 17. juli 2024 Trenger mer info her. Anonymkode: 193e7...19f 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #4 Skrevet 17. juli 2024 Hvordan skal vi vite det, som ikke kjenner verken deg, kjæresten eller konteksten? Hadde min kjære ikke svart på noe, ville jeg ringt naboen og bedt dem gå bort og se om alt var i orden. Siden dette ville være helt atypisk. Anonymkode: c30e2...08c 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #5 Skrevet 17. juli 2024 Har han vært mann før eller er det vanlig at han oppfører seg som et barn? Anonymkode: c592d...3a4 1
Lurende Skrevet 17. juli 2024 #6 Skrevet 17. juli 2024 Han inviterte sønnen til en tidligere kjæreste på hytta i ferien vår. Han ga beskjed om dette samme dag. Jeg ble litt forundret, men oppførte meg pent og høflig mot gjesten hele kvelden. Da min kjæreste begynte å snakke om opplevelser med tidligere kjæreste, tenkte jeg at det var på tide å legge seg. Våknet igjen i halv to tiden da de snakket og lo veldig høyt. Det er jo veldig hyggelig, men jeg lå våken til 03.45 fordi det var en del støy. Da min kjæreste var overrasket at jeg var våken da han kom å la seg, sa jeg at det var jo ikke så jævla rart til. Ellers hvis vi har mine gjester/familie må vi ikke snakke høyt, le høyt osv. Dagen etter var han dritsur, sa ikke god morgen eller noe. Da jeg skulle reise hjem skulle jeg gi han et kyss, men ble møtt med en kjølig klem. Dette er 5 dager siden. Forsøkte å ringe han i går, ikke noe svar, og i dag sendte jeg en mld hvor jeg sa at forstod hvis han ble lei seg over mitt utsagn og at jeg beklaget. Mannen er godt voksen.
Lurende Skrevet 17. juli 2024 #7 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har han vært mann før eller er det vanlig at han oppfører seg som et barn? Anonymkode: c592d...3a4 Oppført seg slik før
Lurende Skrevet 17. juli 2024 #8 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har han vært mann før eller er det vanlig at han oppfører seg som et barn? Anonymkode: c592d...3a4 Vanlig at han blir sånn, men sagt i fra før
petterm Skrevet 17. juli 2024 #9 Skrevet 17. juli 2024 Er dere samboere, eller bor dere hver for dere? Kan han ha gått tilbake til den tidligere kjæresten? Er litt spesielt å invitere med sønnen til tidligere kjæreste sånn ut av det blå, hvis de ikke pleier å være sammen. Du sier han har oppført seg sånn tidligere også. Hva har han sagt når dere har fått kontakt igjen tidligere?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #10 Skrevet 17. juli 2024 Lurende skrev (44 minutter siden): Vanlig at han blir sånn, men sagt i fra før La han være i fred og lev ditt liv som om han ikke eksisterer. (Han er en drittsekk) Anonymkode: 13830...d44 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #11 Skrevet 17. juli 2024 Synes det er fint når man holder kontakten med tidligere bonusbarn. Silent treatment er ikke greit, da. Anonymkode: cd7a6...026
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #12 Skrevet 17. juli 2024 Barnslig og umoden oppførsel. Og han trenger da ikke å bli så sinnsykt fornærmet over at du sa ifra om at de satt og gaula høyt i stua til langt utpå natta. Jeg hadde en ex som holdt på sånn, som ikke tålte NOE tilsnakk eller kritikk, da gikk han inn i hula si og ble der i 1 uke uten lyd fra seg. Sånn holder man bare ikke på. Det er psykisk terror. La han bare være og ikke ta telefonen du heller når han ringer deg. Så kan han kjenne litt på det. Ikke stå på pinne for han. Han burde egentlig si unnskyld først, ikke du. Han er en DUST! Anonymkode: b682d...736 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #13 Skrevet 17. juli 2024 Hvorfor i alle dager beklaget du? Du er pushover. Slutt med det. Det er fryktelig usjarmerende Anonymkode: d836a...386 2
Lurende Skrevet 18. juli 2024 #14 Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Synes det er fint når man holder kontakten med tidligere bonusbarn. Silent treatment er ikke greit, da. Anonymkode: cd7a6...026 Nei, ikke greit. Hadde det vært småbarn så hadde jeg hatt forståelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå