AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #21 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tegnet selvfølgelig en drøss på samboeren ja - har planer om å bli alenemor - så greit med litt ekstra i livsforsikring. Tåpelig kommentar ❤️ Anonymkode: b5791...7f7 Da burde du i såfall miste autorisering og bli sendt på litt kurs. Strengt ulovlig. Anonymkode: 6e89a...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #22 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da burde du i såfall miste autorisering og bli sendt på litt kurs. Strengt ulovlig. Anonymkode: 6e89a...3d7 Usikker på om du jobber i bank - eller med forsikring? I dag er det så strengt at om jeg i det heletatt hadde gått inn på min samboer i kundeklienten så hadde jeg fått melding ang. Internbrudd, så du kan slappe av. Det er tilnærmet umulig å komme unna med noe slikt i Norge i dag, (hos seriøse banker og forsikringsselskap…) Anonymkode: b5791...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #23 Del Skrevet 1. august 2024 Når det gjelder kritisk/alvorlig sykdom er det veldig store forskjeller mellom forsikringsselskapene, så les vilkårene veldig nøye! Anonymkode: 28bbd...f40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #24 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Usikker på om du jobber i bank - eller med forsikring? I dag er det så strengt at om jeg i det heletatt hadde gått inn på min samboer i kundeklienten så hadde jeg fått melding ang. Internbrudd, så du kan slappe av. Det er tilnærmet umulig å komme unna med noe slikt i Norge i dag, (hos seriøse banker og forsikringsselskap…) Anonymkode: b5791...7f7 Som sagt så håper jeg ikke det var du som tegnet de, men det var nå det du skrev både en å to ganger. 😂 Har jobbet i både bank, forsikring og diverse andre finansinstitusjoner. Og det var forbudt både for 10 og 20 år siden også. Jobber med juss i dag. Anonymkode: 6e89a...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #25 Del Skrevet 1. august 2024 Har ikke if forsikring selv, men hørt mye bra. Anonymkode: 3363d...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå