BlackBerry Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Noen som vet åssen regler Expert har når det gjelder bytting? Kjøpte en hårføner der for noen uker siden som jeg så absolutt ikke er fornøyd med.
Pasha Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 Regner med at de følger forbrukerkjøpsloven og da kommer jo smp inn ang hårføneren din. Er du misfornøyd med den pga av at den har noen mangler.. eller bare fordi den ikke var like bra som du trudde?
BlackBerry Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2006 Er misfornøyd fordi jeg får meget statisk hår av den. Aldri opplevd lignende med noen annen hårføner. Men mest sannsynlig så er vel sikkert ikke dette god nok grunn til å få bytta den...
Pasha Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 Når det finnes egene hårfønere som skal forhindre statisk hår er det vel neppe god nok grunn at din gir deg statisk hår.
Shea Skrevet 16. februar 2006 #5 Skrevet 16. februar 2006 Du får sansynlig vis ikke byttet den pga statisk hår, men du kan jo prøve. Jeg har kommet til å byttet shampo og balsam i steden for og ikke fønet håret 100% tørt men stoppet ved 85%. Føner du for mye vil håret kunne bli statisk uansett hårføner om du ikke har dynket det i skum o.l før føning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå