Gå til innhold

Utbrent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her inne som har vært utbrent/ekstremt sliten?  Er dette tegn? 

Hodepine/vondt i nakken (kaller det nakkehodepine) , Kvalm , Svimmel/ør, kroppen skjelver, klarer f.eks ikke å slutte å skjelve på hendene, mister ekstremt mye mer hår enn vanlig (ikke dotter), irritabel og kort lunte, kjenner meg helt tiltaksløs og demotivert for det meste. 

Anonymkode: 1fc50...47a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen her inne som har vært utbrent/ekstremt sliten?  Er dette tegn? 

Hodepine/vondt i nakken (kaller det nakkehodepine) , Kvalm , Svimmel/ør, kroppen skjelver, klarer f.eks ikke å slutte å skjelve på hendene, mister ekstremt mye mer hår enn vanlig (ikke dotter), irritabel og kort lunte, kjenner meg helt tiltaksløs og demotivert for det meste. 

Anonymkode: 1fc50...47a

Kan absolutt være utbrenthet om du har stått i påkjenninger over lang tid, men sjekk også vitaminstatus osv. om du er dame og er i alder 40+ kan du også begynne å mistenke fall i hormoner (overgangsalder ish) . Lavt B12 bla kan gi slike symptomer. 

Anonymkode: a48f8...8cc

AnonymBruker
Skrevet

Alt kjenner jeg igjen. Det å skjelve (På hendene) sitter fortsatt igjen 4 år etter. Det minste stress som at jeg vil skynde meg på morgenen (har fleksibel arbeidstid) eller reise til et ukjent sted (reiser alene og jeg trenger overhode ikke være stresset i tankene).

Har fått betablokker av legen. 

Anonymkode: fff0f...bbe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kan absolutt være utbrenthet om du har stått i påkjenninger over lang tid, men sjekk også vitaminstatus osv. om du er dame og er i alder 40+ kan du også begynne å mistenke fall i hormoner (overgangsalder ish) . Lavt B12 bla kan gi slike symptomer. 

Anonymkode: a48f8...8cc

Ang b12. Hvis man mister mye hår. Men gror ut igjen. Og negler vokser bra og er sterke osv- da er s sanns ikke b12?

Anonymkode: d7231...45d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...