Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært på fem dater. Tre dater ute og to hjemmedater. På alle dater utenom første, har vi kysset. På den nest siste, klinte vi litt mer.

Etter siste daten vi hadde, har hun trukket seg mer unna. Men du kan kanskje si at denne daten var et tilbakeslag fra progresjonen vi har hatt. Vi var begge trøtte, vi dro ut, hun dro hjem tidlig. Et kjapt kyss og så hjem. Etter det har hun ikke tatt noe initiativ på meldinger.

Tidligere har hun vært litt mer leken i språket. Litt sånn, dobbelt betydning led seksuell undertone. Det har roet seg. Sikkert fordi jeg ikke har respondert sånn på det. Et par ganger har hun prøve å lure ut av meg hvor godt utstyrt jeg er. Jeg køddet lo det vekk begge gangene. Men jeg tror seriøst hun har landet på at jeg har en liten- noe som ikke stemmer. Også fordi jeg ikke har virkelig prøvd meg på henne. Jeg tror hun er litt skuffet over det. Det er vel heller det at jeg ikke har følt det helt alltid, kombinert med at jeg synes at hun er pen så jeg blir litt nervøs.

Jeg vet hun også er busy på jobben nå siden sjefen er vekke. Så det kan være en grunn til mindre energi. Men det er merkbart mindre å hente av henne. Grunnfølelsen min er at jeg tror hun er skuffet over at hun ikke har følt mer connection. Og jeg er litt enig, jeg kunne ha demonstrert litt tydeligere til henne at jeg finner henne attraktiv, og vært litt modigere ved å søke nærhet.

Den gangen vi faktisk klinte, responderte hun jo veldig bra.

Hva kan jeg gjøre for å gi henne en gnist av noe? For jeg føler at gnisten hennes er litt laber nå. Er redd for at hvis jeg spør henne for å henge på vanlig måte nå, så får jeg et nei. Så per nå, har jeg sluttet å sende henne noe frem til hun selv gir et pip fra seg…noen tips til å sprite opp samtalen eller invitere til noe på en litt artig måte?

Anonymkode: b839a...ea6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...